پنج‌شنبه 19 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی به انتقاد شدید از نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل ارتکاب جنایات جنگی در غزه پرداخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نشستی با دبیران کل گروه‌های فلسطینی در دمشق به بررسی روند نبرد با دشمن صهیونیستی پرداخته و اعلام کرد: مقاومت تا زمان رسیدن به پیروزی به مبارزه ادامه خواهد داد. زیاد النخاله امروز یکشنبه در این نشست تاکید کرد: در حالی که تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه وارد هشتمین ماه خود شده است مقاومت فلسطین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رزمندگان مقاومت فلسطین از هدف قرار دادن نظامیان اسرائیل در محله الزیتون در جنوب شرقی شهر غزه خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در جمع خانواده‌های اسرای صهیونیستی و شهرک‌نشینان معترض اعلام کرد که اسرائیل امروز بیش از هرچیزی به رفتن نتانیاهو نیاز دارد و کابینه او دوام نخواهد آورد و سقوط می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اردوغان گفت: حماس با آتش بس موافقت کرد، اما اسرائیل بهانه می‌آورد و آتش بس نمی‌خواهد، زیرا می‌خواهد تمام غزه را اشغال کند. ظلم و کشتار همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه اسرائیلی از تشدید بیماری‌های روحی و روانی در میان نظامیان ارتش این رژیم ناشی از فشار جنگ علیه نوار غزه و خودکشی 10 افسر و نظامی این رژیم از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (15 مهر 1402) تاکنون خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «یائیر لاپید» رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی طی سخنانی در میان شهرک نشینان نشینان اسرائیلی که به سیاست‌ها و عملکرد کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر در جنگ غزه اعتراض دارند و خواستار انجام معامله تبادل اسرا با حماس هستند اعلام کرد: اسرائیل روز‌های سختی را می‌گذراند و چیزی که امروز اسرائیل بیش از هر چیز دیگری به آن نیاز دارد این...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در صفحه کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: بر اساس قوانین بین‌المللی اسرائیل ملزم به محافظت از غیرنظامیان است.

خبرگزاری تسنیم

عزتی پاک مخاطب را به خواندن کتاب «فراتر از واپسین آسمان» دعوت و تأکید کرده است که این کتاب واقعت فلسطین را بدون واسطه بیان می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه عبری‌زبان «هاآرتص» در این باره به نقل از چند مقام صهیونیست گزارش داد، با وجود اختلافات با حماس، مذاکرات برای بازگرداندن اسرای صهیونیست در غزه متوقف نشده، اما شانس پر کردن شکاف‌ها میان 2 طرف کم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته یک مقام سابق آمریکایی، واشنگتن و تل آویو سیاستی مشترک دارند که آن تضعیف راه حل دو دولتی است که صرفا با نسل‌کشی مردم فلسطین محقق می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گادی چمنی، ژنرال سابق نیروهای ذخیره رژیم صهیونیستی و فرمانده سابق میدانی در عملیات‌های زمینی ضد مقاومت در غزه اعلام کرد ورود به رفح انگیزه سیاسی به دنبال دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منابع خبری در شمال نوار غزه از کمین محکم مقاومت فلسطین برای نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی و وارد کردن ضربه‌ای سخت به آن‌ها خبر دادند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، رزمندگان مقاومت نظامیان رژیم اسرائیل را در 3 مرحله به سمت تله امنیتی از قبل آماده شده کشاندند و پس از ورود نظامیان پیاده دشمن به این تله، آن‌ها را به ترتیب هدف قرار دادند. منابع...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه 13 رژیم صهیونیستی، هرزی هالیوی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در یکی از جلسات آخر هفته از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم انتقاد کرد و با اشاره ضمنی به اینکه پس از خروج نظامیان رژیم صهیونیستی از یک منطقه نوار غزه مانند اردوگاه جبالیا در شمال این منطقه، رزمندگان مقاومت خود را در آنجا بازیابی و سازماندهی می‌کنند، گفت: حمله ارتش...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت بهداشت غزه شب گذشته در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که با کشف سه گور جمعی در محوطه مجتمع پزشکی شفاء، 80 پیکر شهدای فلسطینی را شناسایی کرده و پیکر ده‌ها شهید را نیز در بخش‌های مختلف بیمارستان شناسایی کرده است. در این کنفرانس مطبوعاتی که علاوه بر نمایندگان وزارت بهداشت غزه، نمایندگانی از دفاع مدنی و پزشکی قانونی نیز حضور داشتند، تاکید...