پنج‌شنبه 19 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اظهارات «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا مبنی بر مشروط بودن آتش‌بس در غزه به آزادی اسرای صهیونیست از سوی این جنبش را محکوم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از 2 حمله موشکی جدید خود به شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه خبر داد. گردان‌های قسام با صدور 2 بیانیه جداگانه اعلام کرد که در واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه، شهرک صهیونیست‌نشین «سدیروت» در اطراف نوار غزه را موشک‌باران کرده...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) اعلام کرد که شب گذشته دور جدید حمله زمینی در جبالیا واقع در شمال نوار غزه را آغاز کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل امروز (یکشنبه) اعلام کرد که شب گذشته دور جدید حمله زمینی در جبالیا واقع در شمال نوار غزه را آغاز کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه مصر امروز (یکشنبه) اعلام کرد که قاهره به طور رسمی به شکایت ارائه شده از سوی آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی در دیوان بین المللی دادگستری می پیوندد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس شورای امنیت داخلی اسرائیل امروز (یکشنبه) در سخنانی به توان موشکی بالای حزب‌الله و قدرت آن برای هدف قرار دادن سراسر سرزمین‌های اشغالی اذعان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اردن امروز یکشنبه از آغاز مانورهای نظامی بزرگ با مشارکت نیروهای زمینی، دریایی و هوایی 33 کشور از جمله آمریکا، فرانسه و بریتانیا خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

وزارت بهداشت نوار غزه در ادامه شمار آخرین آمار زخمی‌ها را نیز 78 هزار و 755 نفر اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت مخابرات فلسطین امروز - یکشنبه - از قطع خدمات اینترنت ثابت در جنوب نوار غزه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه انگلیس در اظهاراتی که جانبداری از تل‌آویو را نمایان می‌کند تحریم تسلیحاتی اسرائیل را غیرعاقلانه توصیف کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در پی هشدار‌های متعدد نهاد‌های مختلف بین‌المللی درباره عواقب فاجعه بار حمله رژیم صهیونیستی به رفح در جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه سازمان دیده‌بان حقوق بشر اروپا - مدیترانه اعلام کرد که غیرنظامیان فلسطینی بهای سنگینی برای حمله نظامی اسرائیل به رفح در جنوب نوار غزه که برای چندمین روز متوالی در میان حمایت آمریکا و سکوت جامعه جهانی ادامه دارد می‌پردازند؛...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از حمله موشکی به مناطق اشغالی و به صدا درآمدن آژیر خطر در این مناطق خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت سوئد در بیانیه‌ای نسبت به بروز پیامدهای «غیرقابل قبول» انسانی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه صهیونیستی از تشدید بیماری‌های روحی و روانی در میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ناشی از فشار جنگ علیه نوار غزه و خودکشی 10 افسر و نظامی این رژیم از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (15 مهر 1402) تاکنون خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: برغم همه خون ها و جان های فدا شده، مقاومت بهترین گزینه برای پایان دادن به اشغالگری است.