پنج‌شنبه 19 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

مرتضی اسدی، هنرمند شناخته‌شده عرصه هنر‌های تجسمی کشور معتقد است که هرکجا ظلمی روا شود و نسل‌کشی صورت گیرد، هنرمند نمی‌تواند نسبت به آن بی‌تفاوت باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

استاد سابق دانشگاه شهید بهشتی به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا برای ادامه تحصیل و بورسیه شدن در ایران واکنش نشان داد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌هایی اعلام کرد که حمله‌های جدیدی را علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با ارائه طرح جدید آتش‌بس و تبادل اسرا امیدها برای توقف جنگ در غزه افزایش یافته است. بر اساس طرح جدید، اسرائیل پذیرفته است در قبال آزادی تعداد کمتری از اسرایش آتش‌بس 45روزه را بپذیرد. با این حال هنوز حماس به طرح جدید واکنشی نشان نداده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا در جریان سفرش به اردن گفت مصر پیشنهادی قوی برای آتش‌بس در نوار غزه ارائه کرد و حماس نباید آن را به تعویق اندازد و زمان تصویب این پیشنهاد فرا رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا امروز در نشست خبری در پایتخت اردن مدعی شد تمرکز واشنگتن در دوره آتی بر آتش‌بس در غزه و بازگشت اسرا خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی اعلام بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل مبنی بر اینکه نیروهایش «با توافق آتش بس یا بدون آن» به رفح حمله خواهند کرد,، کاخ سفید روز سه شنبه اعلام کرد که همچنان مخالف حمله اسرائیل به شهر رفح در جنوب غزه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع دیپلاتیک فرانسوی به رویترز گفت که سژورنه در دیدار با نتانیاهو اعلام کرد که حمله به رفح «فکر بدی است و ابهامات زیادی درباره مسائل بشردوستانه وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک منبع دیپلاتیک فرانسوی به رویترز گفت که سژورنه در دیدار با نتانیاهو اعلام کرد که حمله به رفح «فکر بدی است و ابهامات زیادی درباره مسائل بشردوستانه وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر انگلیس در گفت‌وگو با نتانیاهو، بر لزوم تنش‌زدایی در منطقه تاکید و تصریح کرد که جلوگیری از تشدید اوضاع، «ضروری و به نفع همه است».

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه المیادین به نقل از یک منبع آگاه فلسطینی گزارش داد که طرح پیشنهادی به جنبش حماس شامل نکات مثبت و عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از مواضع خود است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه «القدس العربی» نوشت ارتش رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه در بیانیه خود به ویژه درباره آمادگی لشکرهای 98 و 162 برای ادامه جنگ در غزه صحبت کرده است و اینکه‌ها این لشکرها با تعمیر تجهیزات نظامی خود پس از عقب‌نشینی اخیر، به زودی برای ادامه عملیات نظامی بازخواهند گشت.

وب‌گاه عصر ایران

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خانواده اسرای صهیونیست نزد مقاومت گفت: احتمال دستیابی به توافق آتش‌بس بعید به‌نظر می‌رسد، و ما هرگز عقب‌نشینی کامل از نوار غزه را نخواهیم پذیرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی که از احتمال صدور حکم بازداشت خودش از سوی دادگاه لاهه هراسان و مضطرب است، امروز سه شنبه مدعی شد: «احتمال صدور حکم دستگیری فرماندهان ارتش و رهبران رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایات جنگی یک رسوایی در مقیاس تاریخی خواهد بود».