شنبه 21 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین علایی گفت: اسرائیل باید بفهمد که هر حمله ای چه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی و چه از سوی موساد با پاسخ متناسب ایران مواجه خواهد شد. نتانیاهو باید درک کند که راهبرد ایران از «سکوت و خویشتنداری» در برابر تهاجمات اسرائیل به «واکنش متقابل» تغییر یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌هایی از حمله به 3 مرکز نظامی ارتش اسرائیل در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه اردن در دیدار با همتای آلمانی خود اعلام کرد نتانیاهو با پیش کشیدن موضوع ایران به دنبال دور کردن توجهات از غزه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر و سرگئی ناریشکین رییس سرویس اطلاعات خارجی روسیه در قاهره با یکدیگر دیدار کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه ترکیه و معاون امور مدیریت وزارت امور خارجه آمریکا در آنکارا در جریان دیدار با یکدیگر به بررسی اوضاع غزه و مسائل دیگر پرداختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه عربستان سعودی امروز (سه‌شنبه) در سخنانی از برخورد دوگانه جامعه بین المللی با بحران و جنگ علیه غزه انتقاد کرد و خواستار برقراری فوری اتش‌بس در این باریکه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان از هدف قرار دادن نظامیان اسرائیل در پایگاه «برکه ریشا» در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با وجود هفت ماه ناکامی ارتش اسرائیل در نوار غزه و دست نیافتن به اهداف اعلام شده، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم امروز سه شنبه بار دیگر از رویای خود برای پیروزی سخن گفت.

وب‌گاه گسترش

طی چند روز اخیر، جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران، مدیران ارکان بازار و جمعی از فعالان بازار سرمایه، در محل این سازمان برگزار شد. هدف از این جلسه، بررسی و تبادل نظر پیرامون وضعیت بازار سرمایه بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک ائتلاف اردنی از پاسخ موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت بهداشت غزه از افزایش تعداد شهدای جنگ غزه به 33 هزار و 843 نفر خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه هشدار داد که پس از گذشت 193 روز از جنگ، نگرانی زیادی در مورد توقف ژنراتور‌های برق در بیمارستان‌های این باریکه وجود دارد. این وزارتخانه اشاره کرد که شواهد نشان می‌دهد ژنراتور‌های برق در بیمارستان‌های غزه هر لحظه ممکن است از کار بیفتد که این مسئله منجر به وقوع فاجعه‌ای بهداشتی خواهد شد. وزارت بهداشت غزه تمامی نهاد‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه فرانسوی «فیگارو» پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به حمله موشکی اسرائیل به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را یک موفقیت راهبردی بزرگ برای تهران دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های ترکیه اعلام کردند که وزیر خارجه این کشور با نمایندگان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دیدار خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از دفاتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در نامه ای به اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در اصلاح ایرادات شورای نگهبان درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسئول صهیونیست در اظهاراتی اذعان کرد منافع ایران در خارج را هدف قرار می دهد. مسئول صهیونیست در اظهاراتی اذعان کرد منافع ایران در خارج را هدف قرار می دهد. به گزارش عرشه آنلاین، یک مسئول صهیونیست اذعان کرد که ایران منافع متعددی در منطقه داد و این مساله باعث می‌شود که گزینه‌های پیش روی رژیم صهیونیستی برای اقدام متعدد باشد.