شنبه 21 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده دموکرات کنگره آمریکا با تاکید بر اینکه واشنگتن می‌تواند در توقف جنگ در غزه تاثیرگذار باشد، خواستار آتش‌بس فوری و دائمی در این باریکه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایبنا: رژیم صهیونیستی در نتیجه تجاوزات خود به غزه متحمل خسارات جانی و اقتصادی غیرمنتظره ای شد. به گزارش الجزیره، جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه به طور قابل‌توجهی بر رشد اقتصادی در 3 ماه آخر سال 2023 بیش از حد انتظار تاثیر گذاشت. اداره مرکزی آمار رژیم صهیونیستی - در برآورد سوم خود - اعلام کرد که اقتصاد در سه‌ماه آخر سال 2023 به طور سالانه 21‌درصد نسبت به سه‌ماهه قبل کاهش یافته است.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد ادعاهای بی‌اساس و غیرمستند مندرج در حکم منتشره از سوی دادگاه کیفری فدرال آرژانتین در ارتباط با پرونده «لاپوشانی مستندات مربوط به پرونده آمیا»، این اقدام را معطوف به اهداف و اغراض سیاسی دانست و آن را محکوم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد ادعا‌های بی‌اساس و غیرمستند مندرج در حکم منتشره از سوی دادگاه کیفری فدرال آرژانتین در ارتباط با پرونده «لاپوشانی مستندات مربوط به پرونده آمیا»، این اقدام را معطوف به اهداف و اغراض سیاسی دانست و آن را محکوم کرد. سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد؛ از دیدگاه جمهوری اسلامی ایران ورود دادگاه مذکور به موضوع انفجار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زاهر جبارین، قائم مقام رهبر حماس در کرانه باختری گفت نتانیاهو قصد توقف جنگ را ندارد و رژیم صهیونیستی را به سمت نابودی می‌کشاند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ایران به حکم صادره از سوی دادگاه آرژانتینی واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان 2 مرکز نظامی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که 2 مرکز نظامی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت امور خارجه ضمن رد ادعاهای بی‌اساس و غیرمستند مندرج در حکم منتشره از سوی دادگاه کیفری فدرال آرژانتین در ارتباط با پرونده «لاپوشانی مستندات مربوط به پرونده آمیا»، این اقدام را معطوف به اهداف و اغراض سیاسی دانست و آن را محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه ترکیه گفت نخست‌وزیر اسرائیل برای اینکه در قدرت باقی بماند، در تلاش است منطقه را به جنگ بکشاند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، حمله‌های حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی همچنان ادامه دارد. بر این اساس حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که 2 موضع نظامی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است. اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیران امور خارجه قطر و ترکیه امروز (چهارشنبه) با انجام دیداری در دوحه بر ضرورت پایان جنگ غزه تاکید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزرای خارجه قطر و ترکیه امروز (چهارشنبه) با انجام دیداری در دوحه بر ضرورت پایان جنگ غزه تاکید کردند.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حماس در واکنش به موضع غرب پس از پاسخ ایران، تأکید کرد: موضع جانبدارانه غرب از رژیم صهیونیستی محکوم می‌کنیم به ویژه که غرب همچنان در برابر جنایت کشتار جمعی فلسطینیان در غزه سکوت کرده است.