شنبه 21 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حمله هوایی اسرئیل به مسجدی در شمال نوار غزه، شماری شهید و زخمی برجای گذاشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه در جلسه اضطراری مجلس عوام انگلیس پیرامون تحولات خاورمیانه، ادعا‌ها علیه دفاع مشروع ایران را تکرار و ادعا کرد: شنبه شب ایران تلاش کرد تا خاورمیانه را به یک بحران دیگر سوق دهد. آن‌ها رگباری از موشک‌ها و پهپاد‌ها را بر فراز عراق و اردن به سمت اسرائیل شلیک کردند. سطح این حمله و اینکه اقدام صورت گرفته به طور...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با همتای عمان خود تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران امنیت و ثبات کشورهای همسایه و دوست در منطقه را ثبات و امنیت خود می داند و اجازه نمی دهد که رژیم صهیونیستی با ماجراجویی فضای آرامش و ثبات در منطقه را بر هم بزند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه ایران امشب در گفت‌وگوی تلفنی با همتای عمانی گفت: اجازه نمی‌دهیم رژیم صهیونیستی با ماجراجویی فضای آرامش و ثبات در منطقه را بر هم بزند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در گفت وگوی تلفنی با امیر قطر بر لزوم مهار رژیم صهیونیستی و اقدام منطقی برای جلوگیری از گسترش تنش‌های منطقه‌ای تصریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد فردا سه‌شنبه در مرکز الجلیل و الجلیل علیا واقع در شمال فلسطین اشغالی رزمایش نظامی برگزار می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در گفتگوی تلفنی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، تحولات اخیر منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره بر پیچیدگی شرایط حاکم در بازار سرمایه، از عزم جدی این سازمان در حمایت از حقوق سهامداران خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی روز دوشنبه 27 فروردین ماه در گفت وگوی تلفنی تحولات اخیر منطقه را بررسی کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در گفتگوی تلفنی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، تحولات اخیر منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه خاورمیانه موسوم به سنتکام در تداوم حملات خود علیه انصارالله یمن، مدعی سرنگون کردن 4 پهپاد یمنی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش رژیم صهیونیستی از برگزاری مانور نظامی در الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش مقاومت اسلامی امروز (دوشنبه) با انتشار بیانیه‌ای در واکنش به کشف گور جمعی در محوطه بیمارستان الشفای غزه، تاکید کرد که این جنایت نشان دهنده بی حد و مرزی فاشیست بودن رژیم صهیونیستی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه خاورمیانه موسوم به سنتکام در تداوم حملات خود علیه انصارالله یمن، مدعی سرنگون کردن 4 پهپاد یمنی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا مدعی شد این کشور سعی دارد با هماهنگ‌کردن یک پاسخ دیپلماتیک به حمله تلافی‌جویانه ایران، از گسترش تنش‌ها در منطقه جلوگیری کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رژیم اشغالگر 400 تن را در بیمارستان الشفاء اعدام کرد که امروز 9 جسد کشف شده است.