شنبه 21 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزرای امور خارجه ایران و روسیه درباره عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه عصر ایران

هدف قرار دادن مناره مسجد هنگام اذان ظهر در اردوگاه نصیرات در مرکز نوار غزه را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

بامداد یکشنبه (26 فروردین‌ماه) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت‌های اخیر رژیم خبیث صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، حملات گسترده‌ای علیه مواضع رژیم صهیونیستی انجام داد که برخی از مسئولین و سازمان‌ها به این اقدام واکنش نشان دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: اقدام ایران علیه رژیم دشمن صهیونیست اقدامی قانونی بود. عبدالسلام در ادامه سخنان خود گفت: این اقدام قانونی در واکنش به جنایت رژیم دشمن صهیونیست در حمله به کنسولگری این کشور در دمشق صورت گرفت. همچنین سخنگوی جنبش انصارالله یمن با تاکید بر لزوم مجازات رژیم صهیونیستی افزود: رژیم دشمن نمی‌تواند...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دارایی اسرائیل خواستار حمله‌ور شدن به رفح و تسلط کامل بر آن شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر دارایی اسرائیل خواستار حمله ور شدن به رفح و تسلط کامل بر آن شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که سازمان حماس پیشنهاد جدید آتش‌بس را رد کرده است. حماس اعلام کرده که به خواسته‌های خود مبنی بر آتش‌بس دائمی و خروج نیروهای اسرائیلی از نوار غزه پایبند است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، پاسخ قاطعانه سپاه پاسداران به رژیم کودک‌کش صهیونیستی را ارج می‌نهد و آن را برگ زرینی در تاریخ قلمداد می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از بمباران مناطقی از غرب شهر خان یونس در جنوب غزه از سوی جنگنده های اسرائیل خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر جنبش حماس در نوار غزه امروز (یکشنبه) شهادت فرزندان و نوه‌های رئیس دفتر سیاسی این جنبش در حمله اسرائیل به نوار غزه را به وی تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه دولت «نجات ملی» یمن امروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای پاسخ پهپادی و موشکی تهران به حمله تل‌آویو به کنسولگری ایران در دمشق را پاسخی مشروع و منطبق بر قوانین بین المللی ارزیابی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر اسرائیل در مسکو ساعتی پس از آن که اعلام کرد در اثر پاسخ ایران به (حمله) اسرائیل، یک کودک هفت ساله جان باخته است؛ ادعای خود را پس گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مسئول پزشکی در نوار غزه از استفاده اسرائیل از سلاح‌های ممنوعه در حملات به این باریکه پرده برداشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به حمله تلافی جویانه ایران به اهداف رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی گفت جو بایدن به دلیل انتقادهای اخیرش از این رژیم و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر آن بابت جنگ غزه انجام شدن این حمله تلافی‌جویانه را تسهیل کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از باطل شدن پرواز فروگاه‌های غرب کشور خبر داد و گفت که در صورت باطل شدن پرواز هر یک از فرودگاه‌ها، به مسافران پیامک داده می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از شبکه خبری المیادین، بعد از آرامش دیشب نوار غزه که طی 190 روز گذشته در این منطقه بی سابقه بود و مردم غزه برای اولین بار بعد از بیش از شش ماه، شب خود را بدون شنیدن صدای پهپاد‌ها و جنگنده‌ها و انفجار‌های ناشی از حمله‌های رژیم صهیونیستی پشت سر گذاشتند، اسراییلی‌ها لحظاتی پیش حملات شدید خود را به منطقه المفتی و اطراف برج‌های صالحی واقع در...