یک‌شنبه 22 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش اسرائیل اعلام کرد که در درگیری با نیروهای مقاومت شماری از نظامیان این رژیم زخمی شده اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه الجزیره، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا در مرکز نوار غزه ادامه دارد. دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در غزه روز پنجشنبه اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست بیش از 200 آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا اعدام کردند. بنا به اعلام این دفتر، 5 پزشک و پرسنل کارد درمان بیمارستان شفا در میان اعدام شدگان قرار داشتند. دفتر رسانه‌ای دولت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه مصر در دیدار با وزیر مشاور انگلیس در امور خاورمیانه و شمال آفریقا از لندن خواست تا کشور مستقل فلسطین را به رسمیت بشناسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه مصر در دیدار با وزیر مشاور انگلیس در امور خاورمیانه و شمال آفریقا از لندن خواست تا کشور مستقل فلسطین را به رسمیت بشناسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تلویزیون سوریه از حملات موشکی اسرائیل به اطراف شهر دمشق پایتخت این کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تلویزیون سوریه از حملات موشکی اسرائیل به اطراف شهر دمشق پایتخت این کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: آمریکا مدیریت این جنگ علیه غزه را در دست دارد و در آغاز جنگ نیز بایدن در جریان سفر به اراضی اشغالی، شخصاً ریاست شورای جنگ اسرائیل را برعهده گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: آمریکا مدیریت این جنگ علیه غزه را در دست دارد و در آغاز جنگ نیز بایدن در جریان سفر به اراضی اشغالی، شخصاً ریاست شورای جنگ رژیم صهیونیستی را برعهده گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی یونیسف خاطرنشان کرد: بمباران شبانه غزه، این امیدها را نابود می کند. این در حالی است که کودکان غزه، امیدوارند این کابوس روزی به پایان برسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام آنروا درباره مانع تراشی اسرائیل در مسیر ورود کمک ها به شمال غزه هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام آنروا درباره مانع تراشی اسرائیل در مسیر ورود کمک ها به شمال غزه هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) با اشاره به شرایط وخیم نوار غزه تأکید کرد که خوابیدن در این منطقه مانند دراز کشیدن در تابوت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) با اشاره به شرایط وخیم نوار غزه تأکید کرد که خوابیدن در این منطقه مانند دراز کشیدن در تابوت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه اعلام کرد که براساس اطلاعات به دست آمده، نظامیان اسرائیلی بیش از 200 آواره فلسطینی پناه گرفته در بیمارستان شفا را قتل عام و بیش از یک هزار آواره دیگر را بازداشت کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه اعلام کرد که براساس اطلاعات به دست آمده، نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی، بیش از 200 آواره فلسطینی پناه گرفته در بیمارستان شفا را قتل عام و بیش از یک هزار آواره دیگر را بازداشت کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با اسماعیل هنیه گفت: موضوع فلسطین یکی از دغدغه‌های امروز رهبری است از این رو مجلس شورای اسلامی نیز حامی شما بوده و از جبهه مقاومت پشتیبانی‌های لازم را به عمل می‌آوریم.