یک‌شنبه 22 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری دقایقی پیش گزارش دادند که در حمله اسرائیل به جنوب لبنان، 9 تن به شهادت رسیدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر اسرائیل مدعی شد هدفش از لغو سفر هیاتی از سوی این رژیم به واشنگتن جهت گفتگو درباره حمله زمینی ارتش این رژیم به شهر رفح، این است که جنبش حماس روی فشارهای بین‌المللی حساب باز نکند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر اسرائیل مدعی شد هدفش از لغو سفر هیئتی از سوی این رژیم به واشنگتن جهت گفتگو درباره حمله زمینی ارتش این رژیم به شهر رفح، این است که جنبش حماس روی فشارهای بین‌المللی حساب باز نکند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خلیل الحیه گفت: صهیونیست‌ها کشتار و نسل کشی را در غزه در پیش گرفتند و سیاست کوچ اجباری، آوارگی و گرسنه نگهداشتن مردم فلسطین از سیاست صهیونیست‌هاست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس امروز (چهارشنبه) از هلاکت یک نظامی صهیونیست در غزه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس امروز (چهارشنبه) از هلاکت یک نظامی صهیونیست در غزه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر امور خارجه انگلیس ادعا کرد که دولت لندن تمام تلاش خود را برای اجرای کامل قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره برقراری آتش‌بس فوری در غزه به کار خواهد بست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزیر امور خارجه انگلیس ادعا کرد که دولت لندن تمام تلاش خود را برای اجرای کامل قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره برقراری آتش‌بس فوری در غزه به کار خواهد بست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت یک نظامی دیگر خود در نوار غزه اعتراف کرد. ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اذعان کرد یک نظامی دیگر این رژیم در نبرد‌های منطقه خان یونس در جنوب نوار غزه کشته شده است. بنا به اعلام ارتش رژیم صهیونیستی، این نظامی گروهبان تیپ گعفاتی است. رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ غزه تاکنون تنها به هلاکت 597...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، بنا به گزارش‌های رسانه ای، جنگنده‌های ارتش آمریکا و انگلیس روز چهارشنبه منطقه القطینات در شهر باقم واقع در شمال غرب یمن را هدف حمله قرار دادند. سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن دیروز اعلام کرد که این نیرو‌ها طی سه روز گذشته دو کشتی و دو ناوشکن آمریکایی، یک کشتی انگلیسی و یک کشتی عازم فلسطین اشغالی را هدف حملات گسترده موشکی و پهپادی قرار دادند. به گفته...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه الجزیره، در بمباران هوایی مناطق مختلف غزه، چند فلسطینی دیگر به شهادت رسیدند. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه خانه‌ای را در غرب غزه بمباران کردند که در نتیجه آن 7 فلسطینی به شهادت رسیدند و تعدادی هم زخمی شدند. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین ساعتی قبل اردوگاه الشابوره در شهر رفح در جنوب نوار غزه را بمباران کردند. درنتیجه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت واشنگتن از تل آویو استعفا کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت کشورش از جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه استعفا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جنبش حماس در خارج، امروز (چهارشنبه) در سخنانی تاکید کرد که مقاومت فلسطین هم میدان نبرد و هم مذاکرات با رژیم صهیونیستی را با صلابت مدیریت می‌کند و پیش می‌برد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«خالد مشعل» رئیس جنبش حماس در خارج در سخنانی در اردن گفت: این نبرد چهره زشت دشمن را در عرصه بین‌المللی آشکار کرد و پیش از عملیات طوفان الاقصی در عرصه بین‌المللی و افکار عمومی بین‌المللی چنین تغییری ایجاد نشده بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع رسانه‌ای از کشته‌شدن یک صهیونیست در دور جدید حملات موشکی شدید حزب‌الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.