یک‌شنبه 22 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه الجزیره، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت نسبت به وضعیت بحرانی بیمارستان‌ها در نوار غزه هشدار داد. «تدروس آدهانوم» مدیرکل سازمان جهانی بهداشت روز پنج شنبه اعلام کرد که از 36 بیمارستان در نوار غزه، تنها 10 بیمارستان در این باریکه به طور جزئی کار می‌کنند. مدیرکل سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که سیستم بهداشتی نوار غزه به سختی می‌تواند دوام...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دهقان گفت: اگر غرب به فکر آبروی از دست‌رفته خود است باید ضمن کمک به اجرای قطعنامه و برقراری آتش‌بس در غزه از ادامه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی جلوگیری کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ایستادگی جبهه مقاومت و ملت فلسطین، بی‌نظیر است و همه جهان اسلام وظیفه دارند تا از ملت غزه حمایت کنند.

وب‌گاه الف

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: ما در جمهوری اسلامی همگی در میدان هستیم و پشتیبانی خود را در مسیر دفاع از فلسطین و در راه مبارزه با رژیم صهیونیستی همواره در دستور کار داریم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: ما در جمهوری اسلامی همگی در میدان هستیم و پشتیبانی خود را در مسیر دفاع از فلسطین و در راه مبارزه با رژیم صهیونیستی همواره در دستور کار داریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف در دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) که در رأس هیأتی به تهران سفر کرده است، ضمن خیر مقدم به رئیس دفتر حماس برای حضور در تهران، گفت: امروز غزه به یک نقطه امید و موفقیت رسیده که خارج از منطق جامعه جهانی بود و امروز در حالی بیست و پنجمین هفته و 175مین روز مقاومت مردم فلسطین را سپری می‌کنیم که در واقع...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه امروز (پنجشنبه) جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه را از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی (15 مهر 1402) تاکنون اعلام کرد. بر اساس گزارش الجزیره به نقل از وزارت بهداشت غزه، شمار شهدای تجاوز‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 32 هزار و 552 تن افزایش یافته است. همچنین حمله‌های هوایی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گزارشگر سازمان ملل تاکید کرد از زمانی که کار تحقیق و تهیه گزارش درباره جنایات اسرائیل را آغاز کرده بارها از جانب این رژیم تهدید شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دفتر امور بشردوستانه سازمان ملل متحد امروز (پنجشنبه نهم فروردین ماه) اعلام کرد که بیش از 1.1 میلیون نفر در غزه با سطح شدید ناامنی غذایی مواجه هستند. این دفتر اضافه کرد: موانع دسترسی برای ارائه کمک‌های بشردوستانه همچنان پابرجا بوده و زمان در حال از دست رفتن است. در این بیانیه همچنین تاکید شده است: هیچ جایگزینی برای ارسال کمک‌های زمینی و نجات جان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در بیانیه حزب‌الله آمده است که در حملات رژیم صهیونیستی به شهرک‌های «طیر حرفا» و «الناقوره» در جنوب لبنان چهار رزمنده آن به شهادت رسیدند. طبق گزارش خبرگزاری رسمی لبنان، در این حملات همچنین 2 امدادگر و یک غیرنظامی نیز به شهادت رسیدند. نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روز‌های اخیر شاهد تشدید تنش بوده است و هم‌زمان مقامات رژیم صهیونیستی...

وب‌گاه مشرق نیوز

اکنون سؤال پرتکرار نزد افکار عمومی جهان این است که با این حجم از جنایت و ویرانی جنون‌آمیز در نوار غزه، آیا مجامع و نهادهای بین‌المللی غیر از اعلام مواضع سیاسی دارند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اردوغان با انتقاد از رژیم صهیونیستی گفت: باید فشار بر اسرائیل، فرزند ناز پرورده و بی‌قانون غرب، افزایش یابد تا از قطعنامه شورای امنیت تبعیت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«آنل شلین» که در اداره دموکراسی، حقوق بشر و کار وزارت خارجه آمریکا کار می‌کرد، چهارشنبه به روزنامه واشنگتن پست گفت که وی بارها نگرانی‌های خود را درباره انتقال تسلیحات به اسرائیل مطرح کرده بود اما بی‌نتیجه بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست دوشنبه گزارش داد که شماری از کارمندان دولت آمریکا قصد دارند به خاطر جنگ غزه و در اعتراض به حمایت دولت این کشور از رژیم صهیونیستی استعفا کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس جنگ علیه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نوار غزه، بخشی غم‌انگیز و دردناک عنوان کرد و در پیامی از آن به شدت انتقاد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری دقایقی پیش گزارش دادند که در حمله اسرائیل به جنوب لبنان، 9 تن به شهادت رسیدند.