دوشنبه 23 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج یک نظرسنجی نشان داد که با گذشت بیش از پنج ماه از آغاز عملیات طوفان الاقصی، اغلب فلسطینی‌ها عملیات مقاومت در هفتم اکتبر علیه اشغالگران اسرائیلی را تایید می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقام ارشد اسرائیل گفت تل‌آویو کنترل رفح را به دست خواهد گرفت، حتی اگر این امر باعث اختلاف با ایالات متحده شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با تظاهرات اعتراضی گسترده «حریدی‌ها» علیه پیش‌نویس قانون خدمت نظامی در شهر اشغالی بیت‌المقدس، مجادله و کشمکش به جامعه صهیونیستی بازگشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه های رژیم صهیونیستی به هراس شدید تل آویو از دومینو تحریم تسلیحاتی تل آویو از سوی کشورهای دیگر پس از اقدام انجام شده از سوی کانادا خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک شبکه عبری فاش کرد دستورالعمل هایی برای تیم مذاکره کننده اسرائیلی در قطر مبنی بر عدم موافقت با آتش‌بس در نوار غزه صادر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی گفت اگر حماس خواستار اجتناب از عملیات رفح است باید تسلیم شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سکوت کنندگان در برابر وحشیگری و درندگی صهیونیستی باید از خود شرم کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جامعه جهانی باید برای رهایی سازمان ملل متحد و شورای امنیت آن از گروگان آمریکا و رژیم صهیونیستی تدبیری عاجل بیندیشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

منصوری گفت: آمریکایی‌ها از یک طرف به اسرائیل انواع امکانات را می‌دهند و از آن طرف بسته‌های غذایی به غزه پرتاب می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نظامیان اسرائیل با یورش به صحن‌های مسجد الاقصی نمازگزاران فلسطینی را وادار به خروج کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نظامیان اسرائیل با یورش به صحن‌های مسجد الاقصی نمازگزاران فلسطینی را وادار به خروج کردند.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بربریت و وحشی‌گری رژیم صهیونیستی در نوار غزه ادامه دارد و مجامع بین‌المللی همچنان پس از 167 روز جنگ متوالی علیه نوار غزه، به اعلام مواضع اکتفا کرده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، وزارت خارجه چین با صدور بیانیه‌ای نسبت به رخدادهای اخیر نوار غزه و جنایت‌های ارتش رژیم صهیونیستی در این باریکه واکنش نشان داد. وزارت خارجه چین در این بیانیه اعلام کرد: جامعه بین‌الملل باید به صورت فوری برای توقف جنگ در غزه دست به اقدام بزند و امدادرسانی به این باریکه را مسوولیت اخلاقی خود بداند. در ادامه بیانیه وزارت خارجه چین...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت خارجه ایران از سکوت مجامع بین‌المللی در قبال جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه انتقاد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی برای چهارمین روز پیاپی به محاصره مجتمع بیمارستانی شفا در شهر غزه ادامه می‌دهد. ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که روز گذشته 50 فلسطینی دیگر را در محدوده مجتمع بیمارستانی شفا به شهادت رسانده است. بر اساس اذعان ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز حمله متمرکز ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفا 140 فلسطینی در این منطقه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمریکا پیش‌نویس اصلاح شده قطعنامه‌ای را به شورای امنیت ارائه کرد که در آن مجموعه‌ای از درخواست‌ها را با توجه به تجاوزات مستمر اسرائیل علیه نوار غزه مشخص کرده است.