یک‌شنبه 22 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: وزیر امور خارجه کشورمان و اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین - حماس شب گذشته در یک گفت‌و‌گوی تلفنی، آخرین تحولات فلسطین و غزه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: دستیار وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که حوثی ها (انصارالله یمن) از ماه نوامبر 2023 حداقل 50 بار به کشتی ها در خلیج عدن و دریای سرخ حمله کرده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دستیار وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که حوثی ها (انصارالله یمن) از ماه نوامبر 2023 حداقل 50 بار به کشتی ها در خلیج عدن و دریای سرخ حمله کرده اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس شب گذشته (پنجشنبه) دوم فروردین ماه در گفت‌و‌گویی تلفنی، آخرین تحولات فلسطین و غزه را مورد بحث و بررسی قرار دادند. هنیه در این گفتگو، ضمن ابلاغ سلام‌های گرم خود به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور ایران و تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان به دولت و ملت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه ایران در گفت‌وگوی تلفنی با هنیه گفت: برای جهان قابل درک است که نتانیاهو به پایان خط رسیده و صرفا برای بقای خود دست و پا می‌زند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مقامات رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی رژیم به دلیل هزینه‌های گزاف جنگ غزه به خیالبافی‌های همچون تجزیه ایران متوسل شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمله بامداد جمعه رژیم صهیونیستی به یک واحد مسکونی در غزه، هشت شهید برجای گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حمله بامداد جمعه رژیم صهیونیستی به یک واحد مسکونی در غزه، هشت شهید برجای گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسین امیرعبداللهیان در گفت‌وگو با اسماعل هنیه عنوان کرد: برای جهان قابل درک است که نتانیاهو به پایان خط رسیده است و صرفا برای بقای خود دست و پا می‌زند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه کشورمان با رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس درباره وضعیت غزه و تحولات فلسطین صحبت و رایزنی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی ارتش اشغالگر صهیونیستی در اظهاراتی شقاوت بار ادعا کرده است که عملیات ما در مجتمع پزشکی شفا تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی ارتش اشغالگر صهیونیستی در اظهاراتی شقاوت بار ادعا کرده است که عملیات ما در مجتمع پزشکی شفا تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

بسته شدن همه راه‌ها به سوی آمریکا باعث شد تا کاخ سفید دوباره به سوی «سیاست‌های تعدیلی» قدم برداشته و با خبرسازی‌های مکرر از گفتگوهای چشمگیر میان ایران و آمریکا خبر دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: نمایندگی آمریکا در سازمان ملل متحد اعلام کرد: پیش‌نویش قطعنامه این کشور برای برقراری آتش‌بس در غزه صبح جمعه به وقت محلی در شورای امنیت سازمان ملل به رای گذاشته می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حزب الله لبنان نیروهای اشغالگر را در شهرک راموت نفتالی هدف قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگی آمریکا در سازمان ملل متحد اعلام کرد: پیش‌نویش قطعنامه این کشور برای برقراری آتش‌بس در غزه صبح جمعه به وقت محلی در شورای امنیت سازمان ملل به رای گذاشته می شود.