یک‌شنبه 22 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسپانیا، ایرلند، مالت و اسلوونی برای به رسمیت شناختن فلسطین» گفت وگو کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسپانیا، ایرلند، مالت و اسلوونی اعلام کردند که آماده به رسمیت شناختن یک کشور مستقل فلسطینی به عنوان "تنها راه دستیابی به صلح و امنیت" در منطقه جنگ زده هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیده‌بان حقوق بشر اروپا مدیترانه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در حال ریختن خون فلسطینیان در غزه است و ده‌ها خانه را در اطراف بیمارستان شفا آتش زده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش رژیم صهیونیستی در حال ریختن خون فلسطینیان در غزه است و ده‌ها خانه را در اطراف بیمارستان شفا آتش زده است.

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه ایران و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در یک گفت‌وگوی تلفنی، آخرین تحولات میدانی و سیاسی فلسطین و غزه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه 12 اسرائیل در خبری فوری از شهادت عامل تیراندازی به نظامیان این رژیم که منجر به محرومیت شماری از آنها شد، خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه 12 اسرائیل در خبری فوری از شهادت عامل تیراندازی به نظامیان این رژیم که منجر به محرومیت شماری از آنها شد، خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبرنگار شبکه خبری المیادین امروز گزارش داد که آمریکا و انگلیس 2 حمله هوایی به مزرعه «سُردُد» در منطقه «الکَدَن» در شمال شرق استان ساحلی حدیده یمن که مشرف به دریای سرخ است، انجام دادند. پیش از این آمریکا و انگلیس روز دوشنبه 10 حمله هوایی را علیه دو منطقه «الجبانه» و «الفازه» در همین استان و نیز منطقه «التعزیه» در شمال استان تعز در جنوب غرب یمن انجام...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: وزیر خارجه آمریکا به‌منظور گفت‌و‌گو با مقامات اسرائیلی درباره مذاکرات آتش‌بس، وارد تل‌آویو شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیور: وزیر خارجه انگلیس هشدار داد که اگر تل‌آویو اجازه ورود کمک‌ها به غزه را ندهد و به قوانین بین‌المللی پایبند نباشد، دیگر تسلیحاتی برای رژیم صهیونیستی ارسال نخواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه انگلیس هشدار داد که اگر تل‌آویو اجازه ورود کمک‌ها به غزه را ندهد و به قوانین بین‌المللی پایبند نباشد، دیگر تسلیحاتی برای رژیم صهیونیستی ارسال نخواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصا نیوز: در پی درگیری های امروز نظامیان رژیم اشغالگر با نیروهای مقامت فلسطین فرمانده کل گروهان قدس در کرانه باختری به شهادت رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی درگیری های امروز نظامیان رژیم اشغالگر با نیروهای مقامت فلسطین فرمانده کل گروهان قدس در کرانه باختری به شهادت رسید.

وب‌گاه الف

هم‌زمان با حملات رژیم صهیونیستی به اطراف بیمارستان الشفا و تداوم مقابله نیروهای مقاومت فلسطین با اشغالگران در این منطقه، در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه شمال شرق رفح هشت فلسطینی از جمله چند زن و کودک به شهادت رسیدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه ایران در گفت‌وگوی تلفنی با هنیه گفت: برای جهان قابل درک است که نتانیاهو به پایان خط رسیده و صرفا برای بقای خود دست و پا می‌زند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه کشورمان و اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در یک گفت‌و‌گوی تلفنی، آخرین تحولات فلسطین و غزه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.