دوشنبه 23 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو ارشد حماس با تاکید بر لزوم پایان دادن به جنگ غزه، گفت: هدف رژیم صهیونیستی از حمله زمینی به شهر رفح، اجرای سیاست نسل‌کشی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع خبری گزارش دادند که دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه طی بیانیه‌ای طرح عملیات نظامی ارتش اسراییل در رفح در جنوب نوار غزه را تأیید کرده است و ارتش رژیم اسراییل برای اجرای این عملیات آماده می‌شود. پایگاه خبری روسیا الیوم روز جمعه گزارش داد که بنیامین نتانیاهو، طرح‌های پیشنهادی کابینه جنگ درباره عملیات نظامی در رفح در جنوب نوار غزه را تأیید کرده است. در...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو ارشد حماس تصریح کرد هدف اسرائیل از حمله زمینی به شهر رفح، اجرای سیاست نسل‌کشی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر جنگ اسرائیل «نابودی» حماس را بدون ایجاد جایگزینی برای نوار غزه، غیرممکن دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی حمله موشکی به الجلیل آژیر خطر در شمال اسراییل اشغالی به صدا درآمد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیروهای مقاومت، کاروان نظامی رژیم صهیونیستی را درهم کوبیدند و خسارت شدیدی به تجهیزات و خودروهای جنگی این رژیم وارد کرده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب الله لبنان اعلام کرد یک پایگاه نظامی دیگر ارتش اسرائیل در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین را هدف قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه هدف قرار دادن افراد نیازمند کمک در غزه توسط نیروهای اسرائیلی را محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که رهبر اکثریت سنا پیش از بیان اظهاراتش علیه نتانیاهو، تیم او را در جریان این سخنرانی گذاشته بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای خبر داد که یک پایگاه نظامی دیگر ارتش اسرائیل را هدف قرار داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، برخی منابع اعلام کردند که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در پیشنهاد خود برای برقراری آتش‌بس و مبادله اسیران با رژیم صهیونیستی 3 مرحله که هر کدام 42 روز به طول می‌انجامد مشخص کرده است. بر این اساس حماس در برابر آزادی هر نظامی زن صهیونیست زنده که در اسارت مقاومت است شرط کرده که باید 50 اسیر فلسطینی مشخص‌شده از سوی حماس از جمله 30 اسیر فلسطینی محکوم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور آمریکا از اظهارات رهبر اکثریت سنای آمریکا علیه نخست‌وزیر اسرائیل استقبال کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده حماس در لبنان شروط این جنبش برای رسیدن به توافق آتش‌بس را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه تایید کرد که حماس پیشنهادی متقابل برای تبادل اسرا و آتش‌بس موقت در غزه را ارائه داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هائیتی امروز درگیر بحرانی جدی است؛ تا جایی که برخی ناظران می گویند که این کشور آفریقایی در آستانه جنگ داخلی قرار گرفته است. در همین راستا گروهی می گویند که ایالات متحده نباید اشتباهاتی که در یمن و افغانستان رخ داد را تکرار کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر پاکستان درباره تحولات غزه و دریای سرخ با سفیر آمریکا گفت‌وگو کرد