دوشنبه 23 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهوری مصر در سخنانی بر تداوم تلاش‌های قاهره برای دستیابی به توافق آتش‌بس در نوار غزه تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر نتانیاهو در تقلا برای مقصر جلوه دادن جنبش حماس در شکست مذاکرات مدعی شد: خواسته‌های حماس «غیرمنطقی و نامعقول» است و ما در این باره به کابینه جنگ اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دفتر نخست‌وزیر اسرائیل در واکنش اولیه به پاسخ ارائه شده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) درباره توافق آتش‌بس در غزه، شروط این جنبش را «نامعقول» دانست و آنها را نپذیرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که «در چارچوب پیگیری روند مذاکرات از طریق برادران میانجی مصر و قطر، برای توقف تجاوز به مردم ما در غزه، امداد رسانی و کمک به آنها، بازگشت آوارگان به محل سکونت خود و خروج نیروهای اسرائیل از نوار غزه، جنبش حماس با تمرکز بر این اصول و مبادی که برای توافق ضروری هستند، دیدگاه کاملی به برادران ارائه کرده است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منابع پزشکی فلسطینی گزارش دادند که در پی حملات بالگردهای ارتش اسرائیل به سوی گروهی از شهروندانی که در نزدیکی میدان الکویت در جنوب غزه منتظر رسیدن کمک‌های بشردوستانه بودند، ده‌ها نفر شهید و زخمی شدند.

وب‌گاه عصر ایران

نخست‌وزیر اسرائیل گفت: «پیشنهاد آتش‌بس جدید در نوار غزه که روز پنجشنبه توسط حماس به میانجی‌ها ارائه شد، همچنان بر اساس خواسته‌های غیرواقعی است.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زارعی گفت: صحنه گردان و مدیریت امروز جنگ غزه با آمریکا است و هیچ اراده‌ای در کاخ سفید برای توقف جنگ و مقابله با اقدامات جنایتکارانه صهیونیست‌ها وجود ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حزب الله لبنان بامداد امروز جمعه اعلام کرد که در حمایت از غزه، سایت نظامی ارتش رژیم اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داد که در اثر آن نظامیان صهیونیست زخمی و یا کشته شده اند. بعد از یک هفته گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای در خصوص توافق آتش بس جدید در نوار غزه، رسانه‌های رژیم اسرائیل مدعی شدند که حماس پاسخ و شروط جدید خود...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر انصارالله با بیان اینکه «اشغالگران فجیع‌ترین جنایات و نسل کشی را در غزه انجام می‌دهند»، تصریح کرد: «دشمن اسرائیل جنایت قرن را با مشارکت آمریکایی ها و کشورهای غربی و عربی انجام می دهد.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین «محمد مصطفی» را مأمور به تشکیل کابینه تکنوکرات کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر انصارالله گفت: «دشمن اسرائیل جنایت قرن را با مشارکت آمریکایی ها و کشورهای غربی و عربی انجام می دهد.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه آمریکا روز پنج‌شنبه در واکنش به انتقادات تند رهبر اکثریت سنای آمریکا به عملکرد بنیامین نتانیاهو گفت: این اظهارات بیانگر مواضع این کشور نیستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی از حمله راکتی به شهرک صهیونیست‌نشین «نتیو هعسرا» در مجاورت نوار غزه خبر داد. در پی این حمله، آژیر خطر در مناطقی در مجاورت نوار غزه به صدا درآمد. همچنین رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی از مجروحیت شدید دو نفر از نیرو‌های کماندوی خود در نبرد‌های جاری در شهر حمد در خان یونس در جنوب نوار غزه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه آمریکا روز پنج‌شنبه در واکنش به انتقادات تند چاک شومر، رهبر اکثریت سنای آمریکا به عملکرد بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این اظهارات بیانگر مواضع این کشور نیستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های اسرائیلی از بُهت و حیرت سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بعد از کشف توانمندی‌های اطلاعاتی و سایبری جنبش حماس پرده برداشتند.