دوشنبه 23 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پارلمان اروپا بمباران محموله‌های کمکی در نوار غزه توسط ارتش اشغالگر صهیونیستی را بشدت محکوم کرد و خواستار توقف فوری و کامل جنگ در غزه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پارلمان اروپا با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن تداوم حملات اسرائیل به فلسطینیان در صف انتظار کمک‌ها، خواستار توقف فوری جنگ در نوار غزه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امورخارجه پاکستان از اقدام ایران برای اقدام سریع در یافتن سه پاکستانی که توسط قاچاقچیان انسان ربوده شده بودند، قدردانی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امورخارجه پاکستان از اقدام ایران برای اقدام سریع در یافتن سه پاکستانی که توسط قاچاقچیان انسان ربوده شده بودند، قدردانی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در پی نشست اخیری که میان هیئت ارشدی از حماس با سید «حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله برگزار شد، «اسامه حمدان» از رهبران ارشد حماس گفت که دیدار با سید حسن نصرالله در چارچوب مجموعه‌ای از نشست‌های دائمی بین ایشان و رهبران حماس انجام شد و ما سه موضوع اساسی را مورد بحث قرار دادیم. اسامه حمدان در گفتگو با شبکه الجدید اعلام کرد که تحولات غزه، موضع سیاسی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از حادثه دریایی جدید در نزدیکی آبهای ساحلی یمن در جنوب شرق خلیج عدن خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با شکست رژیم اشغالگر در تحقق اهداف خود از جمله نابودی حماس و بازگرداندن اسرای اسرائیلی نزد مقاومت فلسطین، خانواده‌های اسرا بار دیگر دست به تظاهرات زدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع فلسطینی از بازداشت ده‌ها نفر به دست نظامیان اسرائیل طی ساعات گذشته در مناطق مختلف کرانه باختری خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای خواستار مشارکت گسترده فلسطینیان در «مسجدالاقصی» در اولین جمعه از ماه مبارک رمضان شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «محمد عبدالسلام» سخنگوی رسمی جنبش انصارالله و رئیس هیئت مذاکره‌کننده یمن امروز پنجشنبه در سخنانی بر ادامه حمایت قاطعانه از مردم فلسطین تاکید کرد. عبدالسلام با انتشار توئیتی اعلام کرد: ما مجددا تاکید می‌کنیم که موضع یمن در حمایت از غزه به لطف خدا ثابت است و تا زمان توقف تجاوزات دشمن علیه غزه و رفع محاصره این منطقه و رسیدن کمک‌ها به سراسر نوار...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، 46 سال پیش بود که حامی فلسطین در مراسم اسکار هو شد. حالا در مراسم امسال، حامی غزه وقتی سخن گفت، هورا شنید. این شکست جبران‌ناپذیر صهیونیسم است که حتی در خانه، هو می‌شود، فضای داخل اسکار را از دست می‌دهد، فضای بیرون را با مسدود‌شدن مسیر برگزارکنندگان از دست‌رفته می‌بیند و نهایتاً اسکار بالاترین مقاومت و بهترین کارگردانی نمایش قدرت و مظلومیت را در...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که آمریکا همچنان اصرار به ادامه مانور‌های تبلیغاتی خود با ادعای کمک به مردم غزه دارد، دولت رسمی غزه در واکنش به تصمیم آمریکا برای ساخت بندر موقت در سواحل غزه جهت ورود کمک‌های انسانی به این منطقه اعلام کرد که ورود کمک‌های انسانی به غزه از گذرگاه دریایی برای مقابله با این فاجعه انسانی بعد از گذشت بیش از 5 ماه از جنگ ویرانگری که اسرائیل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور مصر تاکید کرد که مصر نسبت به طرح رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح که بیش از یک میلیون فلسطینی در آنجا وجود دارند هشدار می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دستیار وزیر خارجه آمریکا گفت: کانال‌های ارتباطی با ایران داریم و از این کشور می‌خواهیم که مانع گسترش تنش‌ها شود. از ایران می‌خواهیم که حمایت تسلیحاتی از گروه‌های موجود در منطقه مانند حوثی‌ها و حزب‌الله را متوقف کند.

وب‌گاه الف

دستیار وزیر خارجه آمریکا با تاکید بر اینکه کشورش کانال‌های ارتباطی با تهران دارد گفت: «از ایران می‌خواهیم مانع گسترش تنش‌ها شود».

وب‌گاه الف

گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور فلسطین با اشاره به بالاتر بودن شمار کودکان شهید شده در نوار غزه از شمار کودکان کشته شده در جنگ‌های چهار سال گذشته سراسر جهان، تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در حال ریشه‌کن کردن یک ملت است.