یک‌شنبه 15 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین روز پنج‌شنبه به اسپوتنیک گفت که رژیم صهیونیستی به محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان اجازه بازدید از نوار غزه را نداده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیر و نماینده جدید اسرائیل در سازمان ملل به نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل توهین کرد و او را "تروریستی در لباس مجلل (تروریست کت و شلواری)" خواند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر و نماینده جدید اسرائیل در سازمان ملل به نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل توهین کرد و او را "تروریستی در لباس مجلل (تروریست کت و شلواری)" خواند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک نظامی اشغالگر در نبردهای رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک نظامی اشغالگر در نبردهای رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر منطقه ای آژانس کودکان سازمان ملل (یونیسف) در خاورمیانه و شمال آفریقا، از رهبران جهان خواست که توافق آتش بس غزه را تضمین کنند و هشدار داد که فضای امنی برای کودکان غزه وجود ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«لیندا توماس گرینفیلد» سفیر و نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد، گفت که دستیابی به آتش بس و توافقنامه آزادی اسرا نزدیک تر شده و "اکنون در دسترس است" و شورای امنیت باید حماس را برای پذیرش پیشنهاد ارائه شده تحت فشار قرار دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «لیندا توماس گرینفیلد» سفیر و نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد، گفت که دستیابی به آتش بس و توافقنامه آزادی اسرا نزدیک تر شده و "اکنون در دسترس است" و شورای امنیت باید حماس را برای پذیرش پیشنهاد ارائه شده تحت فشار قرار دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه گفتند بازگرداندن اجساد 6 اسیر پیروزی نیست، بلکه شکستی به تمام معناست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه گفتند بازگرداندن اجساد 6 اسیر پیروزی نیست، بلکه شکستی به تمام معناست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حماس و جهاد اسلامی بر لزوم خروج کامل نظامیان رژیم اشغالگر از غزه برای دستیابی به هرگونه توافق با رژیم اشغالگر تأکید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حماس و جهاد اسلامی بر لزوم خروج کامل نظامیان رژیم اشغالگر از غزه برای دستیابی به هرگونه توافق با رژیم اشغالگر تأکید کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«تور ونسلند» هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل برای روند صلح خاورمیانه با هشدار درباره تشدید تنش در منطقه بر اثر جنگ غزه گفت: هر اقدام یا اشتباه محاسباتی می تواند یک سری تشدید تنش غیرقابل کنترل را ایجاد و میلیون ها نفر دیگر را وارد درگیری کند. ما اکنون به آتش بس نیاز داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «تور ونسلند» هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل برای روند صلح خاورمیانه با هشدار درباره تشدید تنش در منطقه بر اثر جنگ غزه گفت: هر اقدام یا اشتباه محاسباتی می تواند یک سری تشدید تنش غیرقابل کنترل را ایجاد و میلیون ها نفر دیگر را وارد درگیری کند. ما اکنون به آتش بس نیاز داریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«گیورا ایلاند»، رئیس اسبق شورای امنیت رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به ناتوانی ارتش اسرائیل برای تحقق اهداف جنگ غزه، خواستار محاصره کامل منطقه شمال غزه با هدف پیروزی بر حماس شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «گیورا ایلاند»، رئیس اسبق شورای امنیت رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به ناتوانی ارتش اسرائیل برای تحقق اهداف جنگ غزه، خواستار محاصره کامل منطقه شمال غزه با هدف پیروزی بر حماس شد.