یک‌شنبه 15 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز (پنج‌شنبه) از وقوع انفجاری دیگر در نزدیکی یک کشتی در جنوب سواحل شهر «عدن» در یمن خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز (پنج‌شنبه) از وقوع انفجاری دیگر در نزدیکی یک کشتی در جنوب سواحل شهر «عدن» در یمن خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد: رژیم صهیونیستی در 24 ساعت گذشته مرتکب 4 کشتار علیه خانواده‌های فلسطینی در نوار غزه شده و در نتیجه این حملات 42 نفر شهید و 163 نفر زخمی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب الله لبنان در پنج عملیات، مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی را در پادگان برانیت و پایگاه‌های جل‌العلام، المطله، الغجر و شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونه هدف حملات توپخانه‌ای و پهپادی قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب الله لبنان در پنج عملیات، مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی را در پادگان برانیت و پایگاه‌های جل‌العلام، المطله، الغجر و شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونه هدف حملات توپخانه‌ای و پهپادی قرار داد.

وب‌گاه عصر ایران

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده که از هفتم اکتبر2023 (15 مهرماه1402) تاکنون 40 هزار و 223 شهروند فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسیدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، امیر سعید ایروانی، نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد روز چهارشنبه به وقت محلی در پاسخ به این سوال که آیا ایران از حمله به رژیم اسرائیل خودداری می‌کند تا مذاکرات آتش‌بس ادامه یابد؟ گفت: «زمان پاسخ ایران به دقت تنظیم خواهد شد تا اطمینان حاصل شود که این اتفاق در لحظه‌ای از حداکثر غافلگیری رخ می‌دهد.» سفیر ایران در سازمان ملل در گفتگو با الجزیره افزود: ایروانی،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از رهبران جنبش حماس اعلام کرد که اسرائیل می‌خواهد با طرح ادعای هدف قرار دادن رهبران مقاومت، نگاه‌ها را از جنایت خود در خان یونس منحرف کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از رهبران جنبش حماس گفت که هدف دشمن از تشدید جنایات خود علیه مردم غزه اعمال فشار بر مذاکرات است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های اسرائیلی از بروز اختلاف میان نخست‌وزیر اسرائیل و هیات مذاکره کننده این رژیم خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که نتانیاهو از طرف‌های میانجی خواسته است تا طرحی را برای جلوگیری از بازگشت مبارزان فلسطینی به شمال نوار غزه ارائه دهند.