یک‌شنبه 15 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی همچنین گفت: ایران تلاش می‌کند جبهه دیگری برای حمله به رژیم صهیونیستی آماده کند اما تل‌آویو این جبهه را خنثی خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کابینه اسرائیل مدعی شد ایران برای حمله تلافی‌جویانه به اسرائیل در حال تدارک یک جبهه دیگر است.

خبرگزاری دانشجو

به نقل از رویترز، قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه پس از یک کاهش شدید در روز گذشته، افزایش یافته است. سرمایه‌گذاران بین نگرانی در مورد کاهش احتمالی عرضه نفت لیبی و خاورمیانه و همچنین نگرانی در مورد تقاضای جهانی برای سوخت مانده‌اند. قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 13 سنت معادل 0.16 درصد افزایش به 79 دلار و 68 سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با 10 سنت معادل 0.13...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - سیدرضا میرجعفری، اربعین به خودی خود یک «بازگشت» است و اساسش یک دعوت تاریخی بدون کارت است که دعوتنامه آن مغناطیسی از جذب حسین (ع) دارد. جذبی که اساسش در وصف داعی الله بودن میزبان است. او با خونش همه ما را به خدا دعوت می‌کند و هر حماسه‌ای که در روزگاری همین دعوت را دارد، با آن دچار همسویی می‌شود. اربعین به خودی خود هنر بازگشت است نه به معنای...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

منابع شبکه خبری المیادین اعلام کردند که مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور ایران، عراق را به عنوان مقصد اولین سفر خارجی خود پس از انتصاب در این سمت تعیین کرده و این امر حاکی از اهمیت روابط ایران با عراق است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتانیاهو در ادامه ادعاهای خود به مقامات اسرائیلی گفته که هیأت مذاکره کننده اسرائیل با حماس به دنبال دادن امتیاز به حماس است، درحالی که وی (نتانیاهو) متعهد به رعایت منافع اسرائیل است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب اعلام کرد که گزارش ها درخصوص موافقت اسرائیل با استقرار نیروی بین المللی در محور فیلادلفیا در مرز با مصر درست نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب اعلام کرد که گزارش ها درخصوص موافقت اسرائیل با استقرار نیروی بین المللی در محور فیلادلفیا در مرز با مصر درست نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقام‌های مصری گفتند، مذاکره‌کنندگان آتش‌بس از سمت رژیم صهیونیستی، اخیرا پیشنهاد ایجاد هشت برج دیده‌بانی در امتداد کریدور فیلادلفیا را داده‌اند، در حالی که ایالات متحده با پیشنهاد 2 برج سعی در ارائه امتیازاتی داشته است. قاهره هر 2 پیشنهاد را رد کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقام‌های مصری گفتند، مذاکره‌کنندگان آتش‌بس از سمت رژیم صهیونیستی، اخیرا پیشنهاد ایجاد هشت برج دیده‌بانی در امتداد کریدور فیلادلفیا را داده‌اند، در حالی که ایالات متحده با پیشنهاد 2 برج سعی در ارائه امتیازاتی داشته است. قاهره هر 2 پیشنهاد را رد کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که به اظهارات تند و افراطی شهره است، پنجشنبه شب به نشانه اعتراض به اظهارات رئیس سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل (شاباک) نشست کابینه را ترک کرد.