یک‌شنبه 15 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروه‌های مقاومت فلسطین از انجام عملیات گسترده علیه صهیونیست‌ها در نوار غزه و منهدم کردن 3 تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروه‌های مقاومت فلسطین از انجام عملیات گسترده علیه صهیونیست‌ها در نوار غزه و منهدم کردن 3 تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری فلسطین امروز شنبه خبر دادند که رژیم صهیونیستی مرتکب جنایتی دیگر در غزه شده و جنگنده‌های رژیم اسرائیل چادرهای آوارگان فلسطینی را در منطقه «مواصی» خان‌یونس بمباران کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، منابع خبری فلسطین امروز شنبه خبر دادند که رژیم صهیونیستی مرتکب جنایتی دیگر در غزه شده است و جنگنده‌های رژیم اسرائیل چادر‌های آوارگان فلسطینی را در منطقه «مواصی» خان‌یونس بمباران کردند. بر اساس گزارش‌های منتشرشده، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی سپس اقدام به هدف قرار دادن تیم‌های امدادگران و دفاع مدنی کردند که در حین کمک‌رسانی به مجروحان بودند. 71 شهید...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روز گذشته بعد از عقب نشینی ارتش اشغالگر صهیونیستی از مناطقی در محله تل الهوی و الصناعه در شهر غزه که حدود 7 روز زیر آتش اشغالگران بود، منابع مربوطه در نوار غزه، به جنایت‌های وحشیانه‌ای که صهیونیست‌ها در این مناطق انجام داده‌اند، اشاره کردند. اجساد شهدا در ویرانه‌ها و کوچه‌ها افتاده است اداره دفاع مدنی غزه در این زمینه اعلام کرد که بعد از عقب...

وب‌گاه عصر ایران

اسرائیل مدعی است که طی ماه‌های اخیر صدها «تروریست» از میان اعضای حماس و جهاد اسلامی فلسطین را شناسایی کرده که توسط آنروا در نوار غزه استخدام شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه عرب زبان رای الیوم نوشت: عملیات پشتیبانی نیروهای مسلح یمن از گروه های مقاومت و محاصره دریایی رژیم صهیونیستی به شدت تل آویو را تحت فشار قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع امنیتی گفتند که «بنیامین نتانیاهو» خواسته‌هایی را به توافقنامه آتش‌بس و تبادل اسیران صهیونیست اضافه کرده است که مذاکرات را پیچیده یا حتی خنثی می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک منزل مسکونی در شهر خان یونس واقع در جنوب غزه، سه فلسطینی شهید و شماری نیز زخمی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با تاکید بر خروج دشمن صهیونیستی از گذرگاه های رفح و فیلادلفیا، گفت که هیچ کس نمی‌تواند مانع نقش‌آفرینی این جنبش شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مردم اردن جمعه شب تظاهرات گسترده‌ای در شهر امان برگزار کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هیاتی از اندونزی با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در دوحه نقطر دیدار و گفت وگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری بامداد شنبه گزارش دادند که در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه دست کم هشت فلسطینی شهید شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یوسف کالا رئیس شورای مساجد اندونزی و معاون سابق رئیس جمهور این کشور با هنیه رئیس دفتر سیاسی و شماری از رهبران این جنبش در دوحه دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی ابوشاهین عضو دفترسیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اظهاراتی گفت: رژیم صهیونیستی مانع از رسیدن به توافق آتش‌بس می‌شود.