یک‌شنبه 15 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی تشدید جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین، جنبش حماس با صدور فراخوانی از همه فلسطینیان در کرانه باختری و قدس اشغالی خواست همه اشکال مقابله با اشغالگران صهیونیست را تشدید کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای در واکنش به جنایت‌های اخیر صهیونیست‌ها علیه مردم بی دفاع غزه که آخرین مورد آن کشتار وحشیانه در اردوگاه‌های آوارگان در منطقه المواصی واقع در خان یونس بود، اعلام کرد: جنایت‌های مستمر اسرائیل در نوار غزه، مقابل چشم و گوش آمریکا و کشور‌های غربی و با حمایت آن‌ها انجام می‌شود و این نشان می‌دهد که به اصطلاح «ابتکارات»...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در ادامه واکنش‌های منطقه‌ای به جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها علیه آوارگان فلسطینی در منطقه المواصی در خان یونس که با شهادت و زخمی شدن حدود 400 نفر همراه بود، وزارت خارجه عربستان سعودی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: عربستان با شدیدترین الفاظ، ادامه جنایات نسل کشی علیه ملت فلسطین توسط ماشین جنگی اسرائیل که آخرین مورد آن هدف قرار دادن اردوگاه‌های آوارگان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در پی کشتار وحشیانه‌ای که رژیم اشغالگر روز گذشته علیه آوارگان بی دفاع فلسطینی در منطقه المواصی در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه به راه انداخت، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین، تماس‌هایی با طرف‌های میانجی و برخی کشور‌های منطقه انجام داد. اسماعیل هنیه در این تماس‌ها تاکید کرد: در حالی که جنبش حماس با هدف رسیدن به توافق برای توقف...

وب‌گاه خبر آنلاین

معامله گران بازار ارز در روز گذشته شاهد عقبگرد نرخ دلار به کانال 57 هزار تومانی بودند. قیمت ارز مذکور از روزهای میانی دهه نخست خرداد ماه تاکنون در این بازه معامله نشده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تحلیلگران بازار ارز بر این باور هستند که مسیر کاهشی دلار در کانال 57 به سادگی کانال‌های 58 و 59 هزار تومانی نیست؛ این افراد معتقد هستند که اخبار مثبت می‌تواند عامل تسهیل‌کننده افت نرخ ارز باشد. نرخ شاخص ارزی در معاملات بازار دیروز به کانال 57 هزار تومانی سرک کشید. براساس مشاهدات به عمل آمده از روند نرخ دلار آزاد در ماه‌های پیشین، تحلیلگران بر این باورند که مسیر کاهشی ارز مذکور در کانال...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) از میانجیگران مصر و قطر خواست تا با دولت آمریکا و سایرین برای توقف قتل عام اشغالگران در نوار غزه، آنچه لازم است انجام دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شمار شهدای حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به جنوب نوار غزه به 90 نفر رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فعالان ضد جنگ و حامیان فلسطین در تظاهراتی در شهر نیویورک جنایات تل آویو در غزه با حمایت و تسلیحات آمریکایی را محکوم کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع پزشکی بامداد یکشنبه گزارش دادند که شمار شهدای حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به جنوب نوار غزه به 90 نفر رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اعتراضات حامیان فلسطین علیه رژیم صهیونیستی و سیاست‌های کاخ سفید در حمایت از رژیم کودک کش همچنان در آمریکا ادامه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر دفاع آمریکا و وزیر جنگ اسرائیل در یک گفت‌وگو، بر اهداف مشترک برای تضمین شکست پایدار حماس و آزادی همه گروگان‌ها تاکید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع آمریکا از آنچه حق اسرائیل برای نابودی حماس می‌خواند، حمایت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتحادیه اروپا جنایت اخیر اسرائیل در خان‌یونس غزه را محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اتحادیه اروپا جنایات تازه اسرائیل در منطقه «المواصی» واقع در «خان یونس» را محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دو مقام مصری از توقف مذاکرات آتش‌بس غزه خبر دادند.