یک‌شنبه 15 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرایا القدس اعلام کرد محل استقرار نظامیان اشغالگر در اطراف پایگاه نظامی «کرم ابوسالم» در شرق شهر رفح و همچنین نیروهای اشغالگر در مقابل دروازه گذرگاه «رفح» و اطراف آن را با خمپاره و راکت هدف قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری رویتر امروز (جمعه) از رایزنی مصر و رژیم صهیونیستی درباره نصب سیستم نظارتی در محور «فیلادلفیا» پرده برداشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری رویتر امروز (جمعه) از رایزنی مصر و رژیم صهیونیستی درباره نصب سیستم نظارتی در محور «فیلادلفیا» پرده برداشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» با انتقاد شدید از مدیریت کابینه کنونی رژیم صهیونیستی درباره جنگ علیه نوار غزه گفت در صورتی که ائتلاف حاکم و کنست کنونی تا سال 2026 در قدرت بمانند اسرائیل نابود خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کر استارمر، نخست وزیر تازه منتخب حزب کارگر بریتانیا امروز جمعه گفت که انگلیس در مورد به رسمیت شناختن کشور فلسطین مستقل از ایالات متحده یا رژیم صهیونیستی تصمیم خواهد گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقتصادنیوز: جنبش حماس تاکید کرد اداره نوار غزه بعد از جنگ یک موضوع داخلی فلسطینی است و مقاومت فلسطین با هیچ طرف خارجی درباره آن مذاکره نمی‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش حماس تاکید کرد اداره نوار غزه بعد از جنگ یک موضوع داخلی فلسطینی است و مقاومت فلسطین با هیچ طرف خارجی درباره آن مذاکره نمی‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مذاکرات غیر مستقیم میان حماس و رژیم صهیونیستی درباره معامله تبادل اسرا و آتش بس در نوار غزه در دوحه و قاهره برگزار شد اما هنوز نتایجی نداشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، آمریکا از زمان آغاز جنگ غزه مدعی تلاش‌های برای گسترش امدادرسانی به فلسطینیان در این باریکه شده بود؛ ادعایی که ارتش رژیم صهیونیستی با شهادت بیش از 38 هزار غیرنظامی خط بطلانی بر آن کشیده است. بر این اساس، سامانتا پاور، مدیر آژانس توسعه بین المللی آمریکا که نقش توزیع کمک‌های اهدایی واشنگتن در مناطق آسیب دیده را دارد مدعی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر حزب «اسرائیل خانه ما» تاکید کرد اگر کابینه کنونی رژیم صهیونیستی تا سال 2026 باقی بماند، دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن یک نظامی خود در جبهه شمالی اذعان کرد. بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که یک افسر یگان 9308 در جریان درگیری در جبهه شمالی کشته شده است. منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در حمله پهپادی حزب الله به الجلیل در شمال فلسطین اشغالی، فلری تسیبونوف نظامی صهیونیست که از اهالی شهر نتانیا...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، توحش 9 ماهه رژیم صهیونیستی در نوار غزه اکنون یک فاجعه انسانی را در این باریکه رقم زده است به طوری که گروه‌های حقوق بشری فعال در سرتاسر سرزمین‌های فلسطینی و نه فقط غزه از ناتوانی امدادرسانی به نیازمند خبر می‌دهند. بر این اساس، جمعیت صلیب سرخ جهانی در سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد ما صد‌ها درخواست برای امدادرسانی به فلسطینیان درمانده...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جان کربی سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید به شبکه الجزیره گفت که اسرائیل و حماس بر سر چارچوب مذاکرات آتش‌بس توافق دارند و «این یک گام رو به جلوی ملموسی است». جان کربی همچنین گفت که هنوز اختلافات بر سر جزئیات وجود دارد و به این همین دلیل حضور تیم مذاکره کننده آمریکا در منطقه همچنان ادامه دارد. او تأکید کرد: «به...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت امنیتی «آمبری» انگلیس بامداد جمعه اعلام کرد که یک کشتی تجاری از وقوع 2 انفجار در 21 مایل دریایی (39 کیلومتری) غرب بندر مخا در یمن خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سالیوان گفت که مقامات آمریکایی در منطقه مشغول بررسی جزئیات یک توافق هستند. هفته گذشته، یکی از افراد مطلع از این مذاکرات گفت که حماس دیگر با پیشنهاد آتش بس مورد حمایت آمریکا برای توقف درگیری غزه مخالفتی ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران اعلام کرد که مذاکره کنندگان پیشرفت هایی برای دستیابی به آتش بس میان اسرائیل و حماس داشته اند و «نشانه ها مثبت تر از ماههای اخیر هستند» اما دستیابی به یک توافق به زودی رخ نخواهد داد.