یک‌شنبه 8 مهر 1403

نوروز آباد فک پلمب شد اما نه توسط شهرداری + فیلم

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
نوروز آباد فک پلمب شد اما نه توسط شهرداری + فیلم

افراد حاضر در ورزشگاه نوروزاباد اقدام به فک پلمب این مجموعه کردند.

شهرداری تهران به دلیل بدهی مجموعه ورزشی نوروز آباد مانع خروج ورزشکاران رشته سوارکاری که شامل 237 سوار کار، مربی و کارگر شده است.

پس از آن گفته شد به دلیل بدهی معوقه این مجموعه به شهرداری، شهرداری منطقه 18 اقدام به انسداد تنها درب شمال مجموعه کرده و درب جنوبی به جهت تردد حاضران باز بوده است و حاضران در این مجموعه به هیچ وجه در ورزشگاه محبوس نبوده اند و تردد بدون هیچ مانعی امکان پذیرفته است. این درحالی است که فیلم های موجود از درب های ورزشگاه به خوبی گویای وضعیت موجود و امکان یا عدم امکان تردد افراد حاضر در ورزشگاه است. لازم به ذکر است که با توجه به مساعدت و همکاری شهردار منطقه 18، درب شمالی مجموعه نیز رفع انسداد شد.

مدیر مجموعه سوارکاری نوروزآباد در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تکذیب کردن صحبت‌های سعیدی مشاور شهردار منطقه 18 تهران، اعلام نمود از 3 درب مجموعه نوروزاباد یک درب فعال بوده و 2 درب دیگر چندین سال است که بسته بوده و فاقد تردد است و هیچ گونه کارایی ندارند.

دادگو مدیر مجموعه ورزشی نوروزآباد افزود: شهرداری تهران در خصوص مسدود کردن درب مجموعه نوروزآباد هیچ توضیحی نداده و بدوم ارائه مستندات و ریز محاسبات عوارض درخواست 10 میلیارد پول دارد تا آن را صرف ساخت دیوار در قسمت شرقی مجموعه کند.

گفتنی سات احتمالا با دستور از مقام بالاتر امکان فک پلمب وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال