یک‌شنبه 8 مهر 1403

نوروز متفاوت در پایتخت + فیلم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
نوروز متفاوت در پایتخت + فیلم

همزمان با فرا رسیدن نوروز 1402، ویژه‌برنامه‌های نوروزی شهرداری تهران در قالب بسته "بهار ایران" رونمایی شد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن ایام نوروز و سال 1402، شهرداری تهران نیز برنامه‌های متنوعی را در سطح شهر تهران در نظر گرفته است. در همین ارتباط بسته "بهار ایران" در قالب جشن‌های متعدد و متنوع در 8 پهنه شهر تهران و در 22 بوستان بزرگ در مناطق مختلف از 26 اسفند فعالیت خود را آغاز کرده است.

امین توکلی‌زاده؛ معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در این باره گفت: بسته بهار ایران در قالب جشن‌های متعدد و متنوع در 8 پهنه شهر تهران و در 22 بوستان بزرگ در مناطق مختلف فعالیت خود را آغاز شده است.

برگزاری ویژه‌برنامه‌های نوروزی شهرداری تهران در 8 پهنه شهر

توکلی‌زاده افزود: در قالب بسته بهار ایران برنامه‌های متعدد و شادی در سطح مناطق مختلف تهران با همکاری شهرداری‌های مناطق، شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف اجرا می‌شود.

وی در خصوص 8 پهنه برگزاری جشن‌های نوروز 1402 ادامه داد: این پهنه ها شامل پارک پلیس، پارک ملت، بوستان نهج‌البلاغه، میدان آزادی، بوستان ولایت، بوستان آزادگان، بوستان لاله و بوستان ولیعصر (عج) در شهرری خواهد بود.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه ویژه برنامه بسته بهار ایران از امروز آغاز و تا شب ولادت امام حسن مجتبی (ع) ادامه خواهد داشت، گفت: تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان ویژه‌برنامه‌های بسته بهار ایران قبل از غروب و پس از آن همزمان با افطار اجرا و تا سحر ادامه خواهد داشت.

نوروز متفاوت در پایتخت + فیلم 2