دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

نیروگاه بوشهر

نیروگاه بوشهر

خبرگزاری مهر

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: از سر بی‌تدبیری ما و دولت نه تنها احداث نیروگاه 2 و 3 بوشهر، بلکه تامین سوخت و تعمیرات نیروگاه 1 هم با مشکل مالی مواجه است.

خبرگزاری ایسنا

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از نیروگاه اتمی بوشهر بازدید کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هادی‌بیگی‌نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر لزوم افزایش تولید برق هسته‌ای در سبد تولید برق کشور اظهار داشت: ما باید سبد تولید برق در کشور را هم متنوع کنیم؛ تولید برق باید هم از طریق برق‌آبی باشد و هم از طریق حرارتی (سیکل ترکیبی - حرارتی)، تجدیدپذیر (بادی و خورشیدی). وی افزود: وزارت نیرو اگر اراده لازم را برای توسعه برق هسته‌ای...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر نیرو گفت: ما به شدت از توسعه نیروگاه اتمی حمایت می‌کنیم، زیرا این نیروگاه‌ها برای شبکه برق کشور ضروری است و زمینه پایداری شبکه و تنظیم فرکانس را به وجود می‌آورد.

خبرگزاری میزان

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه مردمی بودن، به دور از تشریفات و کارآمد بودن در تمامی عرصه‌های موردنیاز استان از ویژگی‌های سفر آیت‌الله رئیسی به بوشهر است گفت: در طول تاریخ بعد از انقلاب تخصیص این درصد از حجم مالی و اعتبارات بنیادین در استان بوشهر بی‌سابقه بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان انرژی اتمی، «محمد اسلامی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران شنبه شب با حضور در برنامه زنده تلویزیونی نگاه یک به فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران اشاره و بیان کرد: فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای با منع گسترش سلاح‌های هسته ای، جزو مواردی است که تعهد مشترک کشورهاست و در قالب ضوابط و مقررات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر قرار...

وب‌گاه الف

محمد اسلامی معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه آژانس باید کشورها را برای اهداف صلح آمیز انرژی اتمی تشویق، پشتیبانی و کمک کند، گفت: بنابراین راهی که انتخاب شده، بسیار واضح و روشن است و جمهوری اسلامی ایران برای اهداف صلح آمیز خود در انرژی هسته ای، گام برداشته است.

وب‌گاه عصر ایران

شرکت روس اتم، یکی از معتبرترین شرکت‌های اتمی جهان است و در کشورهای مختلف فعالیت می‌کند؛ لازم بود برای تقویت روابط با این شرکت، مذاکره کنیم و تفاهم خوبی کردیم تا طرح‌ها را با سرعت بیشتری، پیش ببریم

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: اساس دعوا و علت تمایل نداشتن و جلوگیری استکبار از رسیدن کشور ما به فناوری‌های پیشرفته این است که این پیشرفت‌ها تحت بیرق جمهوری و انقلاب اسلامی در حال رخ دادن است و آن‌ها می‌خواهند مانع این پیشرفت‌ها شوند.

خبرگزاری دانا

آیت الله رئیسی گفت: به استاندار بوشهر اختیاراتی خواهیم داد تا بتواند از مشکلات استان گره گشایی کند همچنین برای حمایت از وی در راستای پیشرفت استان برنامه ویژه داریم.

وب‌گاه مشرق نیوز

توسعه 10 هزار مگاواتی نیروگاه هسته‌ای در کشور با استفاده از سازوکارهای نوین تامین مالی علاوه بر افزایش ظرفیت نیروگاهی می‌تواند زمینه بومی‌سازی و بهبود شرایط اقتصادی را مهیا کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور در ادامه سفرهای استانی خود، این هفته به استان بوشهر سفر کرد و ضمن دیدار و گفت‌وگو با اقشار و گروه‌های مختلف مردم و شرکت در جلسه شورای اداری با هدف بررسی و رفع مشکلات استان بازدید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنان رئیس جمهور در باره تولید برق از نیروگاه بوشهر، نقد عملکرد اقتصادی دولت و... از تیترهای مطبوعات امروز است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور در ادامه سفرهای استانی خود، این هفته به استان بوشهر سفر کرد و ضمن دیدار و گفت‌وگو با اقشار و گروه‌های مختلف مردم و شرکت در جلسه شورای اداری، از مناطق و بخش های مختلف با هدف بررسی و رفع مشکلات استان بازدید کرد.