جمعه 21 اردیبهشت 1403

نیروگاه بوشهر

نیروگاه بوشهر

خبرگزاری ایسنا

روسیه مقصد سومین سفر خارجی رئیس دولت سیزدهم بود. سید ابراهیم رئیسی پس از حضور در بیست‌ویکمین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای در تاجیکستان و شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری اقتصادی (اکو) در ترکمنستان، با دعوت رئیس‌جمهور روسیه عازم این کشور شد تا با ولادیمیر پوتین درباره مسائل مربوط به همکاری‌های دوجانبه، موضوعات بین‌المللی و برجام رایزنی و گفت‌وگو کند.

خبرگزاری تسنیم

در دیدار احسان خاندوزی با وزیر اقتصاد روسیه طرفین ضمن بررسی وضعیت پروژه های مشترک از جمله نحوه استفاده از خط اعتباری 5 میلیارد دلاری روسیه، بر توسعه مناسبات اقتصادی در آینده تأکید کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیران اقتصاد ایران و روسیه در روسیه ضمن بررسی وضعیت پروژه های مشترک از جمله نحوه استفاده از خط اعتباری 5 میلیارد دلاری روسیه، بر توسعه مناسبات اقتصادی در آینده تأکید کردند.

خبرگزاری میزان

در دیدار احسان خاندوزی با وزیر اقتصاد روسیه طرفین ضمن بررسی وضعیت پروژه‌های مشترک از جمله نحوه استفاده از خط اعتباری 5 میلیارد دلاری روسیه، بر توسعه مناسبات اقتصادی در آینده تأکید کردند.

خبرگزاری ایسنا

در دیدار احسان خاندوزی با وزیر اقتصاد روسیه طرفین ضمن بررسی وضعیت پروژه‌های مشترک از جمله نحوه استفاده از خط اعتباری 5 میلیارد دلاری روسیه، بر توسعه مناسبات اقتصادی در آینده تأکید کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه، جدیدترین قسمت برنامه «جهان آرا» با موضوع «بررسی مناسبات راهبردی تهران - مسکو» و با اجرای امیرحسین ثابتی به روی آنتن شبکه افق رفت. در برنامه شب گذشته «جهان آرا»، پس از مرور اخبار هفته توسط امین سلیمی در خصوص حمله یمن به امارات، ضرب العجل رئیس جمهور به بانک‌ها و خاطرات محسن هاشمی از وقایع 88، پیرامون موضوع ذکر شده گفت و...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از شهریور امسال تاکنون حدود یک‌هزار مگاوات واحد نیروگاهی جدید به شبکه سراسری برق کشور متصل شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سفیر روسیه در ایران گفت: طیف وسیعی از مسائل دوجانبه در دستور کار مذاکرات روسای جمهوری ایران و روسیه است و مسائل اقتصادی و منطقه‌ای اولین دستور کار مذاکرات روسای جمهوری دو کشور در سفر آتی آیت الله رییسی به مسکو خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس ارشد مسائل روسیه گفت: مسکو در پی گسترش روابط همه‌جانبه سودمند با تهران است و مایل نیست ایران مشمول تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل قرار گیرد که روابط دو کشور را مختل سازد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس ارشد مسائل روسیه گفت: مسکو در پی گسترش روابط همه‌جانبه سودمند با تهران است و مایل نیست ایران مشمول تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل قرار گیرد که روابط دو کشور را مختل سازد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حشمت الله فلاحت پیشه گفت: گزینه نظامی با ایران عملا دیگر روی میز نیست و این خودش را در کلیات مذاکره دارد نشان می دهد. اگر آمریکایی‌ها می توانستند با گزینه نظامی ایران را در ذیل فصل هفت حفظ کنند حتما این کار را می کردند ولی واقعا نمی توانند این کار را انجام دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فلاحت پیشه گفت: نگاه همه کشورهای حاضر در بحث برجام به ایران، یک نگاه فرصت و خاکریز است و باید پذیریم روسیه ایران را خاکریز می‌بیند و این واقعیتی است که وجود دارد. قبل از انقلاب، آمریکا ایران را به عنوان یک خاکریز در مقابل روسیه می‌دید و بعد از انقلاب روسیه ایران را یک خاکریز در مقابل آمریکا می‌بیند.

خبرگزاری میزان

سخنگوی صنعت برق از ورود نیروگاه اتمی بوشهر به مدار تولید خبر داد.