دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

نیروگاه بوشهر

نیروگاه بوشهر

خبرگزاری میزان

سخنگوی صنعت برق از ورود نیروگاه اتمی بوشهر به مدار تولید خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: ظرفیت یک هزار مگاواتی تولید برق نیروگاه اتمی بوشهر وارد مدار می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

این کارشناس مسائل بین الملل همچنین بیان کرد: اصلی ترین مشکل ما با طرف آمریکایی است و چون آمریکا از برجام خارج شده و طرف برجام نیست گفته می شود که نباید با او مذاکره کنیم و همین عدم گفت‌وگو مشکلات بسیاری را ایجاد کرده است.

خبرگزاری ایسنا

یک کارشناس مسائل بین الملل با اعتقاد به اینکه هر چه زودتر مذاکرات به نتیجه برسد به نفع کشور و مردم است، به بررسی عملکرد روسیه در مذاکرات وین و همچنین سفر مقام کره جنوبی به وین پرداخت.

وب‌گاه تابناک

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سیزدهمین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی صنعت برق کشور پاسخ می دهد.

خبرگزاری مهر

رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور گفت: در حال حاضر نیروگاه بوشهر برای تعمیرات و تعویض سوخت از مدار خارج شده و پیش بینی‌ها این است که از 10 دی وارد مدار تولید برق کشور شود.

وب‌گاه عصر ایران

طرف روسی نتوانسته است تعهد خود را به پیمانکارهای ایرانی پرداخت کند و بنابراین پیمانکارهای ایرانی توان ادامه کار را ندارند.

خبرگزاری دانا

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی از سخنان اخیر رئیس سازمان انرژی اتمی ایران درباره میزان غنی سازی اورانیوم از سوی تهران در آستانه دور هشتم مذاکرات برچیدن تحریم ها استقبال کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در مصاحبه با اسپوتنیک گفت: تهران قصدی برای افزایش سطح غنی سازی اورانیوم به بیش از 60 درصد ندارد. وی در پاسخ به این سوال که «اگر طرفین نتوانند به توافق 2015 برگردند، آیا ایران از 60 درصد غنی‌سازی اورانیوم فراتر خواهد رفت»، گفت: خیر. اسلامی در ادامه تاکید کرد: هدف از برنامه هسته‌ای ایران برآورده کردن نیاز‌های...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «محمد اسلامی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در مصاحبه با خبرگزاری «ریانووستی» روسیه تصریح کرد که جمهوری اسلامی قادر به تولید سوخت هسته‌ای است و انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک این سوخت را در نیروگاه هسته‌ای بوشهر مورد استفاده قرار دهد. اسلامی در این گفتگو به ریانووستی گفت: «ایران قادر به تولید سوخت هسته‌ای است. ما گفتگو‌هایی...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در مصاحبه با «ریانووستی» تصریح کرد که ایران قادر به تولید سوخت هسته‌ای است و بزودی این سوخت را در نیروگاه بوشهر مورد استفاده قرار می‌دهد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در مصاحبه با «ریانووستی» تصریح کرد که ایران قادر به تولید سوخت هسته‌ای است و به زودی این سوخت را در نیروگاه بوشهر مورد استفاده قرار می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برنامه توسعه نیروگاه‌های هسته‌ای به دلیل یارانه انرژی با کندی قابل توجه مواجه شده و ارزان‌ترین برق دنیا در ایران صرفه اقتصادی ندارد.

خبرگزاری ایسنا

معاون سخنگوی سازمان ملل در یک کنفرانس خبری در پاسخ به سوالی درباره توافق جدید ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت که از تلاش ایران برای تعامل سازنده با آژانس استقبال می کنیم.