شنبه 29 اردیبهشت 1403

نیچروان بارزانی

نیچروان بارزانی

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه که در سفری دیپلماتیک عازم عراق و اقلیم کردستان شده است، از دیدار و گفتگو با شخصیت‌های برجسته سیاسی این کشور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار و گفتگو با رئیس اقلیم کردستان عراق، در ضیافت افطاری وی شرکت کرد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در اقلیم کردستان به سر می‌برد با نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق دیدار و گفتگو کرد و در ضیافت افطاری ایشان شرکت کرد.

خبرگزاری میزان

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در عراق به سر می برد، با نیچروان بارزانی دیدار و گفت و گو کرد.

خبرگزاری میزان

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در عراق به سر می برد، با نیچروان بارزانی دیدار و گفت و گو کرد.

خبرگزاری ایرنا

بغداد - ایرنا - در حالی که کردستان عراق این روزها با دور تازه ای از اعتراضات داخلی در نتیجه تاخیر چهار ماهه در پرداخت حقوق کارکنان دولتی مواجه است، پرده از یکی از بزرگترین پرونده های فساد در شمال عراق برداشته شده که به قضیه فروش پنجاه ساله نفت کردستان عراق معروف شده است.

خبرگزاری ایرنا

بغداد - ایرنا - رییس اقلیم کردستان عراق عصر یکشنبه بر حل و فصل همه مشکلات با دولت مرکزی این کشور از راه گفت وگو تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - درگذشت «محمدرضا شجریان» با واکنش گسترده‌ای در فضای مجازی مواجه شد و بسیاری از فعالان سیاسی، هنرمندان، ورزشکاران و کاربران شبکه‌های اجتماعی این ضایعه بزرگ را به ملت ایران تسلیت گفتند.

خبرگزاری ایسنا

نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان در پیامی درگذشت استاد «محمدرضا شجریان» را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه بار دیگر امروز (سه شنبه) برای متقاعد کردن مقامات آلمانی جهت مشارکت در جنگ سوریه و آنچه وی از آن مبارزه با داعش و حمایت از کردهای قسد (نیروهای کرد دموکرات سوریه) خواند به برلین سفر می کند.

خبرگزاری ایرنا

بغداد - ایرنا - «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق و «نچیروان بارزانی» رییس اقلیم کردستان این کشور بر ادامه حل اختلافات میان اربیل و بغداد در چارچوب قانون اساسی تاکید کردند.

خبرگزاری ایرنا

بغداد - ایرنا - سخنگوی اقلیم کردستان عراق تاکید کرد که اربیل آماده تحویل روزانه 250 هزار بشکه نفت به دولت مرکزی بغداد و همچنین حل و فصل دیگر اختلافات است.

خبرگزاری ایرنا

بغداد - ایرنا - نخست وزیر عراق به منظور حل مشکلات با دولت اقلیم کردستان عراق صبح امروز پنجشنبه وارد اربیل شد.

خبرگزاری ایسنا

یک کارشناس ارشد مسائل عراق، با بیان این که مکرون از مدتها قبل به دنبال احیای جایگاه فرانسه در منطقه و حوزه مدیترانه است، تاکید کرد: نقش آفرینی بیشتر فرانسه در عراق منوط به نگاه و رویکرد آینده واشنگتن به بغداد است.

خبرگزاری ایرنا

بغداد - ایرنا - سفر منطقه‌ای رییس جمهوری فرانسه به لبنان و عراق در هفته گذشته، به باور بسیاری از کارشناسان، نشانه‌هایی از تلاش پاریس برای افزایش نقش خود در غرب آسیا بدون ایجاد حساسیت نزد آمریکایی‌ها است.