شنبه 29 اردیبهشت 1403

نیچروان بارزانی

نیچروان بارزانی

خبرگزاری مهر

مراسم تحلیف هشتمین رئیس‌جمهور اسلامی ایران علیرغم مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا در حالی برگزار خواهد شد که 115 مقام خارجی و فرستادگان ویژه رؤسای کشورها در این مراسم شرکت خواهند کرد.

خبرگزاری ایسنا

تنفیذ سیزدهمین دوره ریاست جمهوری / ادامه حواشی سانحه برای یک کشتی اسرائیلی از موضوعات و اخبار پربازدید سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

خبرگزاری ایسنا

رئیس دولت اقلیم کردستان عراق به همراه هیاتی بلند پایه در مراسم تحلیف ابراهیم رئیسی شرکت می کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، منابع کردستان عراق خبر داده اند که نیچروان بارزانی نخست وزیر منطقه کردستان عراق در مراسم تحلیف آقای ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب ایران شرکت خواهد کرد. حساب دولت منطقه کردستان عراق اعلام کرده است که بارزانی روز سه شنبه به ایران سفر خواهد کرد. پبش تر، سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ایران از حضور 115 مقام رسمی از 73 کشور جهان در مراسم تحلیف...

خبرگزاری ایسنا

اعلام رسمی نتایج سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در روز شنبه 29 خردادماه 1400 و قطعی شدن انتخاب ابراهیم رییسی به عنوان رییس جمهور منتخب ایران، با واکنش های مختلفی در سطح جهان روبرو شد؛ چنان که تعدادی از سران کشورهای همسایه، منطقه و دوست جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیام هایی این انتخاب را تبریک گقتند و ابراز امیدواری کردند که در دوران جدید روابط ایران و این کشورها بیش از گذشته...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق امروز (چهارشنبه) به امان پایتخت اردن سفر کرد.

وب‌گاه الف

رئیس منطقه کردستان عراق در تماس تلفنی با آیت‌الله رئیسی پیروزی وی در انتخابات را تبریک گفت.

خبرگزاری ایسنا

ادامه پیام های تبریک به رییسی / تاکید بر همراهی با دولت جدید / بازتاب اولین کنفرانس خبری رییس جمهور منتخب در رسانه های خارجی / نتیجه انتخابات مجلس خبرگان رهبری در تهران از موضوعات و اخبار پربازدید سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

خبرگزاری مهر

رئیس اقلیم کردستان عراق، در تماس تلفنی با سید ابراهیم رئیسی، انتخاب او به عنوان رئیس‌جمهور ایران را تبریک گفت.

خبرگزاری ایسنا

در گفت‌وگوی تلفنی رئیس اقلیم کردستان و رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران، درباره راهکاری گسترش و تقویت روابط دوجانبه بحث و تبادل نظر انجام شد.

خبرگزاری ایسنا

تبریک های داخلی و خارجی در پی پیروزی ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری / جزئیات میزان مشارکت و آراء استان تهران / مذاکرات برجامی از موضوعات و اخبار پربازدید سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

خبرگزاری ایسنا

رئیس اقلیم کردستان عراق در پیامی به رئیس‌جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

خبرگزاری ایرنا

بغداد - ایرنا - یک کارشناس سیاسی عراقی هدف از سفر اولین هیات رسمی دولت جو بایدن به بغداد ماندن طولانی مدت نیروهای اشغالگر آمریکایی در عراق است.

خبرگزاری ایرنا

بغداد - ایرنا - سفر پرکار ظریف به عراق که مقصد نهایی‌اش هم به مسقط ختم شد؛ به سفری همه جانبه و فراگیر در ابعاد مختلف اعم از طرح مسایل گوناگون و دیدارهای پرشمار تبدیل شد که این گزارش به چکیده و بررسی سریع سفر پر جنب و جوش ظریف می پردازد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک کارشناس مسائل عراق گفت: دستگاه دیپلماسی کشور با ساده‌سازی حضور بخش خصوصی در اقلیم کردستان عراق زمینه توسعه مبادلات اقتصادی در این منطقه را فراهم کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توییتر گزارشی از سفرش به بغداد و اربیل و دیدارهای انجام شده ارائه کرد.