پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

نیچروان بارزانی

نیچروان بارزانی

وب‌گاه الف

بعد از انتخاب مجدد محمد الحلبوسی به عنوان رئیس پارلمان جدید عراق و در حالی که اعتراض به نتیجه انتخابات پارلمانی این کشور همچنان ادامه دارد، تشکیل دولت عراق در مسیر یک ماراتن نفس‌گیر خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد با رئیس حزب دموکرات کردستان عراق دیدار و گفت وگو کرد.

خبرگزاری ایسنا

سفیر کشورمان در عراق با رئیس اقلیم کردستان عراق دیدار و گفت وگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس حزب دموکرات کردستان عراق در صدد بهره‌برداری از ضعف اتحادیه میهنی و نشاندن شخصیت‌های نزدیک به خود بر کرسی ریاست جمهوری عراق است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، با پایان انتخابات پارلمانی عراق، رایزنی‌ها و گفتگو‌ها و تلاش‌ها برای انتخاب نخست‌وزیر، رئیس‌جمهور و رئیس پارلمان نیز آغاز شده و چه بسا این رایزنی‌ها سرنوشت‌سازتر از خود انتخابات باشد. در این میان منابع سیاسی و خبری از اختلاف دو حزب اصلی کردستان عراق یعنی دموکرات کردستان و اتحاد میهنی کردستان بر سر تصاحب پست ریاست‌جمهوری خبر می‌دهند. با سقوط صدام،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«نیچروان بارزانی» رئیس منطقه اقلیم کردستان و نایب رئیس حزب دموکرات کردستان عراق بر آمادگی اربیل برای حل مشکلات با حزب کارگران کردستان (پ. ک. ک) از طریق گفت‌وگو و مذاکره تأکید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

دو طرف تاکید کردند که داعش همواره خطری واقعی محسوب می‌شود و امنیت و ثبات عراق، منطقه و نیز جهان را تهدید کرده و همچنان نیازمند کمک و حمایت جامعه جهانی از عراق و اقلیم کردستان در مقابله با تروریسم و نابودی آن است.

خبرگزاری ایسنا

نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان / سانحه برای یک کشتی اسرائیلی در دریای عمان / طرح ممنوعیت خروج مسئولان از کشور از موضوعات و اخبار پربازدید سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت خارجه گفت: ایران همواره به وحدت سرزمینی و تمامیت ارضی عراق احترام گذاشته و در این خصوص سیاست غیرقابل تغییری دارد.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت خارجه برافراشته شدن پرچم اقلیم کردستان در مراسم استقبال از نیچروان بارزانی رییس اقلیم، آن را یک اشتباه از سوی تیم اجرایی استقبال دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت خارجه به حواشی برافراشته شدن پرچم اقلیم کردستان در مراسم پیشواز از نیچروان بارزانی واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی وزارت خارجه برافراشته شدن پرچم اقلیم کردستان در مراسم استقبال از نیچروان بارزانی رییس اقلیم، آن را یک اشتباه از سوی تیم اجرایی استقبال دانست.

خبرگزاری دانا

سخنگوی وزارت امور خارجه برفراشته شدن پرچم اقلیم کردستان در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید را اشتباه تیم اجرایی استقبال عنوان کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران همواره به وحدت سرزمینی و تمامیت ارضی عراق احترام گذاشته و در این خصوص سیاست غیرقابل تغییری دارد.