پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

هاشمیان: با اتحاد در تیم ملی می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
هاشمیان: با اتحاد در تیم ملی می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم

تهران - ایرنا - مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ما نشان داد که متحد است و با این اتحاد می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

به گزارش ایرنا، وحید هاشمیان پنجشنبه شب پس از صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: این صعود را که باعث خوشحالی همه شد را به مردم ایران تبریک می‌گویم. امیدوارم در دیدارهای بعد هم نتایج خوبی بگیریم و دل مردم را شاد کنیم.

وی در مورد سختی صعود تیم ملی افزود: در دور مقدماتی متاسفانه 2 بازی را باختیم بر خلاف ظرفیت تیم ملی، شرایط در آن مقطع سخت شده بود. از طرفی در مقطعی میزبانی را به ناحق از ما گرفتند اما نشان دادیم متحد باشیم می‌توانیم کار بزرگ را انجام دهیم.

مربی تیم ملی خاطرنشان کرد: توانستیم از این گروه سخت به عنوان سرگروه صعود کنیم. تیم‌های پایین جدولی کارشان گره خورده است اما الان ما از این گروه صعود کردیم.

هاشمیان تاکید کرد: با برنامه‌ریزی باید کار را پیش ببریم. نسل خوبی در تیم ملی هستند. به طور قطع با کار و تلاش بیشتر نتیجه می‌گیریم. فوتبال ما به دلیل بدهی و بلوکه شدن درآمدهای فدراسیون در فیفا شرایط سختی دارد. برای اینکه در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم باید به تیم ملی و فدراسیون کمک شود تا نتایج خوبی بگیریم.

وی در مورد وضعغیت تیم ملی عراق هم گفت: در چند بازی‌ای که با عراق انجام دادیم آنها نمایش خوبی داشتند. سیستم مربی این تیم مناسب بود. آنها انگیزه زیادی داشتند که به عنوان تیم دوم صعود کنند. بعد از گل ما برتری داشتیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم که این اتفاق رخ نداد. در مجموع عملکرد عراق امروز خیلی خوب بود.

تیم ملی فوتبال ایران پنجشنبه شب با برتری یک بر صفر مقابل عراق، جواز حضور در جام‌جهانی 2022 قطر را کسب کرد. مهدی طارمی زننده تک گل این دیدار بود.

برچسب‌ها