پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

هاشمی رفسنجانی

هاشمی رفسنجانی

وب‌گاه خبر آنلاین

مقایسه آراء منتخبان مجالس پنجم و ششم خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه تهران نشان می دهد که در فاصله 8 سال آراء ریزش شدیدی داشته است.

وب‌گاه عصر ایران

در تهران جدای این که شاهد کمترین آرا به نسبت 11 دوره قبل و افزایش چشم‌گیر آرای سفید و باطله بودیم رأی سید محمود نبویان نفر اول تهران از تمام همتاهای او در 11 دوره قبلی از 1358 تا 1398 کمتر است: 597 هزار و 770 رأی. این نوشته آرای اسلاف آقای نبویان را یادآور شده و به ترتیب: فخرالدین حجازی، هاشمی رفسنجانی (مجلس دوم و سوم)، حسینی اخلاق در خانواده (مجلس چهارم)، ناطق نوری (مجلس پنجم)، محمد...

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر مسئول روزنامه اطلاعات و وزیر دولت روحانی در توئیتی نوشت: کشوری که بزرگان سیاسی خویش را محترم ندارد، از غریبه‌ها و دشمنان چه انتظار! خودمان را مضحکه عام و خاص نکنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

آراء نفرات اول انتخابات های مجلس شورای اسلامی بعد از انقلاب را ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید محمود نبویان که نامش در چند فهرست اصولگرایی قرار داشت، رأی اول تهران را در انتخابات مجلس شورای اسلامی به خود اختصاص داد. سید محمود نبویان که نامش در چند فهرست اصولگرایی قرار داشت، رأی اول تهران را در انتخابات مجلس شورای اسلامی به خود اختصاص داد. نبویان در این انتخابات 597 هزار و 770 هزار رای اورد

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا تصویری از آیت الله محمد امامی کاشانی در مراسم ختم مرحوم حبیب الله عسگراولادی - 17 آبان 1392 را منتشر کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قالیباف که به عنوان چهره‌ای سرشناس در میان اصولگرایان شناخته می‌شود، تا الان نفر چهارم در تهران است و محمود نبویان تکیه بر جایگاهی زده که چهار سال پیش او تکیه زده بود. قالیباف در چنین شرایطی با یک چالش بزرگ و شاید بزرگترین چالش زندگی سیاسی‌اش روبرو باشد؛ ماندن یا رفتن.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمود نبویان به عنوان رای اول مردم تهران در انتخابات مجلس شورای اسلامی؛ کمترین میزان رای را در 12 دوره گذشته این انتخابات به خود اختصاص داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمود نبویان رای اول تهران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تا اینجای کار که بخش عمده ای از صندوق‌های رای شمارش شده، کمترین میزان رای رتبه اولی های پایتخت را در تمامی ادوار انتخابات مجلس شورای اسلامی به خود اختصاص داده؛ رکوردی که پیش‌بینی می‌شود با شمارش آرای مربوط به تعداد اندک از صندوق‌های باقیمانده نیز به نام نبویان ثبت شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه خبر آنلاین

در خاطرات آیت الله هاشمی آمده است: در واحد امیرکبیر، همراه [آقای محمود حجتی]، وزیر جهاد کشاورزی و مهندس [مهدی] مفیدی، مدیرعامل [شرکت کشت و صنعت نیشکر کارون]، از پل بزرگی که روی کارون، برای ارتباط این واحد با واحدهای شرق کارون زده‌اند، بازدید کردیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توئیتر) به شرح روایتی از ایستادن حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب پای رأی مردم در مقاطع و انتخابات مختلف پرداخته است: 1- رهبر انقلاب صادقانه رأی مردم را باور دارند؛ لذا به رغم فشار‌های گوناگون بازندگان، برای ابطال انتخابات در مقاطع مختلف و صرف نظر از نتیجه، ایشان رأی...

وب‌گاه الف

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب چند نمونه از ایستادگی ایشان پای رأی مردم را روایت کرده است.

خبرگزاری تسنیم

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب چند نمونه از ایستادگی ایشان پای رأی مردم را روایت کرده است.