جمعه 28 اردیبهشت 1403

هاشمی رفسنجانی

هاشمی رفسنجانی

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از آیت الله موسوی بجنوردی در کنار برخی از چهره‌های سیاسی مهم مشاهده می کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرحوم هاشمی رفسنجانی چهارم اسفند از اقدامات قوه قضاییه و برخی تحولات در ترکیه نوشته است.

وب‌گاه الف

عملیات خیبر با نام سردارش گره خورده است. هر جا که می شنوی خیبر، حاج همت در ذهنت نقش می‌بندد و پشت بندش آقا حمید باکری. بعضی می‌گویند پیروز بوده و بعضی آن را ناکام تلقی می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی حزب اعتماد ملی خطاب به الله کرم گفت: اگر کسی توان جذب افکار عمومی را ندارد، چرا به دیگران لگد می‌زند؟ خودتان می‌گویید در ادوار مختلف هر موقع اصلاح‌طلبان آمدند، رای بالا آوردند. دو سال پیش تمام امکانات را برای رای‌آوری آقای رئیسی بسیج کردید اما باز هم تعداد آرای او به هیچ کدام از اصلاح‌طلبان نرسید

وب‌گاه خبر آنلاین

مرحوم هاشمی رفسنجانی در خاطرات 2 اسفند 1379 چند دیدار را روایت کرده‌است.

وب‌گاه مشرق نیوز

این اموال در چند کشور مختلف از جمله ترکیه، امارات و تعدادی از کشورهای آسیای میانه و جنوب شرقی آسیا پخش شده بود که سربازان گم‌نام امام زمان (عج) توانستند آن‌ها را شناسایی کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردبیر روزنامه هم‌میهن ضمن انتقاد از رویکرد انتخاباتی جبهه اصلاح‌طلبان، گفت: دوستان ما فقط به دلیل ترس از شکست مانع ارائه لیست در انتخابات مجلس شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله هاشمی رفسنجانی یکم اسفند سال 79 در مورد دیدار با محمد علی زم و ماجرای مالکیت پرسپولیس و همچنین دیدار با نماینده ایران در یونسکو نوشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی فکر می‌کنند ما از وضعیت زندگی و معیشت مردم، گرانی‌ها و تورم هیچ اطلاع نداریم یا اگر اطلاع هم داشته باشیم نسبت به آن بی‌تفاوتیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله هاشمی رفسنجانی 30 بهمن سال 79 دیداری با حسن روحانی داشته و در مورد جزییات آن نوشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اسبق صداوسیما گفت: شرکت در انتخابات یک حق است و آحاد مردم باید از حق خود استفاده بکنند و تاثیر گذار باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موسوی جزایری عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: وقتی نظر امام را شنیدم بر کاری که قصد انجامش را داشتم مصمم‌تر شدم و به تحقیق و پژوهش در اطراف جزئیات اختیارات و شرایط ولایت فقیه پرداختم. با بررسی کتب معتبر شیعه و روایات اهل بیت (ع) شرایط ولایت فقیه را استخراج کردم و در پیش‌نویس طرحم نوشتم. بعد از آن موانع قانونی ولایت فقیه را در قالب بند دیگری پیش‌نویس کردم. در ادامه پیشنهادی را در باب اختیارات...

وب‌گاه مشرق نیوز

یک عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی فکر می‌کنند ما از وضعیت زندگی و معیشت مردم، گرانی‌ها و تورم هیچ اطلاع نداریم، در حالی که در این باره بیکار ننشسته‌ایم و برای رفع مشکلات فکر می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله هاشمی رفسنجانی بیست و نهم بهمن دیدار با متهم ردیف اول پرونده کوی دانشگاه را روایت کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اینکه هنر در شکل عام و هنر نمایش به‌طور خاص چه سیر تحولی داشته و از روزگاری پیش از مشروطه تا امروز چه مسیری را آمده، محور گفت‌وگوی من با عبدالحسین لاله بود. از زمانی که نهضت ترجمه نمایشنامه‌های فرنگی شکل گرفت تا زمانی که نمایشنامه‌نویسانی همچون علی نصیریان بلبل سرگشته را نوشتند و پس از او نمایشنامه‌نویسانی همچون بهرام بیضایی بر اساس ساختار نمایش‌های ایرانی تئاتر خلق کردند، راه بسیاری...

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله هاشمی رفسنجانی در بیست و هشتم بهمن سال 79 در مورد نماز جمعه و برخی اخبار بین‌الملل نوشته است.