جمعه 31 فروردین 1403

هاشمی رفسنجانی

هاشمی رفسنجانی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تردد‌ها در بزرگراه‌های پایتخت شروع شده و معابر مرکزی شهر فعلا خلوت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله هاشمی رفسنجانی روز پانزدهم اسفند 1379، از دیدار با هادی غفاری، ملاقات با نماینده و فرماندار کرج و ماجرای دادگاه تاجزاده نوشته‌است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اکنون با خروج ایت الله جنتی از مجلس خبرگان، مهمترین چهره برای ریاست این مجلس ابراهیم رئیسی است. هرچند چهره هایی همچون آیت الله موحدی کرمانی، ایت الله علم الهدی و علیرضا اعرافی گزینه هایی مطرح برای ریاست مجلس خبرگان هستند اما به نظر می رسد شانس ابراهیم رئیسی بیش از سایرین باشد عرشه آنلاین: ابراهیم رئیسی جدی ترین چهره برای جانشینی آیت الله احمد جنتی در خبرگان رهبری است آیا ابراهیم رئیسی،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنگ قدرت، خیلی رودتر از آنچه تصور می‌شد میان اصولگرایان راه یافته به مجلس دوازدهم آغاز شد. هنوز مهر آرای مردم خشک نشده، نخستین نشانه های آشکار این جدال بروز یافته؛ جدالی که فعلا حول محور یک نام می چرخد؛ محمدباقر قالیباف.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران در تحلیلی به بررسی نتایج انتخابات اسفند ماه و آراء قالیباف، رئیس مجلس یازدهم پرداخته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

چهره سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: خاتمی در جریان روند تصمیمات جبهه اصلاحات قرار داشت و تایید کرده بود، لذا رأی ندادن خاتمی قابل پیش‌بینی بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

آخرین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم با حواشی همراه بود؛ از غیبت محسوس آملی لاریجانی تا گپ و گفت روحانی با موحدی کرمانی و سکوت رئیس مجلس خبرگان درباره فوت آیت الله امامی کاشانی.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چند روز گذشته برخی از کانال‌ها و افراد در فضای مجازی شایعه انصراف قالیباف از مجلس دوازدهم را مطرح کرده بودند که این شایعه توسط مشاور رئیس مجلس تکذیب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عملکرد نه چندان موفق محمدباقر قالیباف در انتخابات مجلس بازار انتشار اخبار درباره تصمیم او برای آینده سیاسی اش را حسابی داغ کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز چهاردهم اسفندماه 1379 درباره روز دیدار با یک بازیگر و دادگاه تاجزاده و اعتراضات طرفداران مصباح یزدی نوشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنچه در انتخابات دوازدهم برای قالیباف رخ داد و بسیاری از آن با عنوان شکست این چهره مطرح اصولگرا یاد کرده‌اند را می‌توان ناشی از رویکرد او در چهار سال ریاست مجلس شورای اسلامی دانست.