شنبه 29 اردیبهشت 1403

هافبک سپاهان: هنوز شانس قهرمانی داریم / نیازمند حتماً مشکل شخصی داشت

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
هافبک سپاهان: هنوز شانس قهرمانی داریم / نیازمند حتماً مشکل شخصی داشت

هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان طلایی‌پوشان را همچنان شانس قهرمانی در لیگ برتر می‌داند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد کریمی پس از شکست یک بر صفر سپاهان اصفهان برابر پیکان گفت: در نیمه اول سوار بر بازی بودیم و چند موقعیت گلزنی داشتیم. تا اواسط نیمه دوم خوب بازی می‌کردیم و فرصت‌های خوبی به دست آوردیم. پیکانی‌ها جوان، با انگیزه، دونده و باکیفیت بودند و به آنها تبریک می‌گویم. می‌توانستیم برنده باشیم، اما حریف از موقعیت‌های خود استفاده کرد.

وی در مورد امتیازاتی که سپاهان در راه قهرمانی لیگ برتر از دست می‌دهد، اظهار داشت: هنوز نیم‌فصل به پایان نرسیده و نمی‌توان گفت عقب می‌افتیم. در هفته‌های آینده برای جبران وارد زمین می‌شویم و هفته بعد باید مس کرمان را ببریم. سپاهان همیشه جزو مدعیان است و شرایط بدی نداریم. هنوز در نیم‌فصل اول قرار داریم و شانس قهرمانی هستیم.

هافبک سپاهان درخصوص کیفیت زمین ورزشگاه انقلاب کرج عنوان کرد: خودتان با کیفیت‌های زمین‌ها آشنا هستید و می‌دانید زمین‌ها برای بازی روی زمین مناسب نیست. زمین ورزشگاه انقلاب بهتر از عمده زمین‌های لیگ بود، اما کیفیت لازم برای بازی روی زمین را نداشت.

کریمی درباره صحبت‌های پیام نیازمند که گفته بود بازیکنان سپاهان ناراحت بودند و به همین دلیل شکست خوردند، گفت: او حتماً ناراحتی شخصی داشت؛ از خودش در این باره سؤال کنید. هیچ اتفاقی در رختکن تیم رخ نداد.

سپاهان مغلوب پیکان شد