یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

هایکو ماس

هایکو ماس

خبرگزاری ایسنا

وزیر امورخارجه آلمان با تاکید بر ضرورت سرعت بخشیدن به مذاکرات وین گفت که عنصر زمان در این رایزنی ها برای احیای توافق هسته‌ای بسیار مهم است.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - وزیر امور خارجه آلمان، عنصر زمان در مذاکرات برجام را حیاتی دانست و خواستار سرعت بخشیدن به روند گفت‌وگوها برای احیای کامل توافق هسته‌ای ایران شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امورخارجه آلمان شامگاه پنجشنبه گفت، روابط ترکیه و اتحادیه اروپا امسال پس از یک دوره تنش امیدوار کننده به نظر می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - نشست وزیران امور خارجه هفت کشور صنعتی جهان در لندن که مقام های انگلیس با افتخار از آن به عنوان نخستین نشست حضوری جی پس از همه گیری کرونا نام می بردند در حالی به پایان رسید که با آزمایش مثبت دو نفر از اعضای هیات هندی دچار اخلال شد.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا که برای شرکت در اجلاس گروه هفت به لندن سفر کرده امروز (سه شنبه) با بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس دیدار کرد تا درباره مجموعه‌ای از مسائل سیاست خارجی از جمله ایران و برجام گفت‌وگو کند.

خبرگزاری دانا

وزیران خارجه آمریکا و آلمان سه‌شنبه در حاشیه نشست گروه هفت دیدار کرده و درباره موضوعات مختلفی از جمله ایران گفت‌وگو کردند.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - وزرای امور خارجه آلمان و آمریکا امروز (سه‌شنبه) در حاشیه اجلاس گروه هفت در لندن پیرامون ایران و توافق هسته‌ای (برجام) گفت‌وگو کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا در پیامی در توییتر به دیدار خود با «هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان در حاشیه نشست گروه هفت در لندن اشاره کرد. وی در این پیام توییتری نوشت: «دیدار عالی با "هایکو ماس" در جی هفت برای بحث درباره چین، روسیه، ایران و دیگر موضوعات داشتم. آلمان شریکی ضروری برای مقابله با چالش‌های مشترک و پیشبرد دستور العمل مشترکمان است». پیشتر...

خبرگزاری ایسنا

بیشتر شاخص های مهم بورس وال استریت در آستانه ثبت رکوردهای جدید قرار گرفتند.

خبرگزاری ایرنا

اسلام‌آباد - ایرنا - «هایکو ماس» وزیر امورخارجه آلمان امروز پنجشنبه در یک سفر از پیش تعیین نشده وارد اسلام‌آباد شد و با همتای پاکستانی خود دیدار کرد.

خبرگزاری ایسنا

همه شاخص های مهم بورسی در اروپا و آسیا صعودی شدند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایسنا

نگرانی از گسترش گونه هندی کرونا به جهان، بورس های مختلف را فرو ریخت.

خبرگزاری دانا

مقام‌های چین و آلمان درباره پیشرفت‌های حاصل‌شده در مذاکرات وین برای از سرگیری اجرای کامل برجام اظهارنظر کردند.

خبرگزاری ایسنا

بیشتر شاخص های مهم اروپایی و آمریکایی صعود کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان اعمال تحریمهای بیشتر علیه روسیه در ارتباط با پرونده الکسی ناوالنی چهره مخالف دولت مسکو را رد کرد. ماس در مصاحبه با شبکه ARD گفت: من تردید دارم که وضع تحریمهای بیشتر علیه مسکو شرایط ناوالنی را بهبود ببخشد. و فکر می‌کنم عکس این موضوع صادق باشد. اتحادیه اروپا پیش از این تحریمهایی را علیه برخی افرادی که در صدور حکم زندان...