شنبه 22 اردیبهشت 1403

هایکو ماس

هایکو ماس

خبرگزاری ایسنا

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که جمهوری اسلامی ایران پهپادی مسلح را به اراضی اشغالی ارسال کرده بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، هایکو ماس وزیر خارجه آلمان که به تل آویو سفر کرده است در ابتدای ورود به فرودگاه «بن گوریون»، با اظهارنظری گستاخانه به توجیه حملات رژیم متجاوز صهیونیستی به نوار غزه پرداخت. وی در این باره مدعی شد: اسرائیل حق دفاع از خود را دارد که این شامل حق تخریب زیرساخت‌هایی می‌شود که ممکن است از آنها در حملات آتی (علیه اسرائیل) استفاده شود. ماس...

وب‌گاه الف

نماینده چین در سازمان‌های بین‌المللی در وین تأکید کرد که گرچه پیشرفت‌هایی در مذاکرات درباره توافق هسته‌ای ایران در وین حاصل شده اما هنوز تا رسیدن به توافق نهایی فاصله باقیمانده است.

خبرگزاری دانا

وزیر خارجه آلمان در سخنانی پس از پایان چهارمین نشست کمیسیون مشترک برجام اعلام کرد که هدف هیأتهای مذاکره کننده در وین این است که ظرف دو هفته آینده به نتایج لازم دست یابند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «هایکو ماس»، وزیر خارجه آلمان چهارشنبه در برلین گفت هدف مذاکره‌کنندگان در وین دستیابی به نتایجی در خصوص برجام ظرف 2 هفته آینده است. چهارمین دور نشست کمیسیون مشترک برجام که با حضور هیأت‌های ایران و 1+4 (آلمان، فرانسه، چین، روسیه و انگلیس) در گرندهتل شهر وین برگزار شده بود عصر چهارشنبه به پایان رسید. ساعت پایان یافت. در این نشست روسای هیأت‌ها مروری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان در مطلبی در صفحه توئیتر خود درباره تحولات جاری در فلسطین، با نادیده گرفتن جنایات رژیم صهیونیستی در قتل‌عام زنان و کودکان فلسطینی، در موضع گیری به نفع رژیم کودک کش اسرائیل، از ادامه درگیری ها ابراز نگرانی‌کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پایگاه خبری یورو نیوز با اشاره به مواضع ضد و نقیض کشورهای اروپا در واکنش به تشدید تنش در سرزمین های اشغالی، به گمانه زنی درباره نقش احتمالی اتحادیه اروپا در خروج از بن بست کنونی و توقف درگیری ها پرداخته است و نوشت کمک های انسانی اتحادیه اروپا راضی کننده نیست و کمک چندانی نمی کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بعد از ظهر امروز تظاهراتی در پایتخت آلمان علیه جنایات رژیم صهیونیستی و در حمایت از مردم فلسطین در حالی برگزار شد که مقامات اروپایی از جمله در آلمان و اتریش همچنان به حمایت های یکجانبه خود از این رژیم اشغالگر ادامه می دهند.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - وزیر امور خارجه آلمان خواستار پایان فوری درگیری‌ها بین نظامیان رژیم صهیونیستی و فلسطینیان شد و اعلام کرد که مناقشه خاورمیانه راه حل نظامی ندارد و باید از طریق سیاسی حل و فصل شود.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - آیین نماز عید سعید فطر، به شکرانه یک ماه عبودیت و بندگی روز پنجشنبه در مراکز اسلامی و مساجد آلمان اقامه شد.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - اتحادیه اروپا و کشورهای اروپایی از زمان تشدید حملات ددمنشانه صهیونیست ها به مردم مظلوم فلسطین که تاکنون ده‌ها کشته و صدها زخمی به جای گذاشته است، همچون گذشته ضمن اتخاذ رویکردی منفعلانه و نیمه جان، حتی از محکوم کردن جنایت‌های رژیم اشغال‌گر قدس دریغ کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به گفته دیپلمات ها، «مارتین گریفیث» فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور یمن به زودی از این سمت کناره گیری می کند.

خبرگزاری دانشجو

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، زهرا مهران راد؛ ازحملات وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به فلسطینی ها‌ی ساکن در اطراف مسجدالاقصی به بهانه تهدید آن‌ها و اهالی محله الشیخ جراح به کوچ اجباری؛ شاید اولین بار" الون بن دیوید" تحلیلگر نظامی شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی بود که خبرداد و در صفحه توئیتر خودنوشت: کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی دستور آغاز حمله نظامی گسترده به نوار غزه را صادر کرده است....

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پروژه خط انتقال گاز طبیعی موسوم به نورد استریم 2 با وجود تکمیل بیش از 95 درصد از پروژه پزرگ انرژی، همچنان درباره ساخت این خط لوله اختلاف دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه در پیامی به مناسبت روز اروپا به مسئولان اتحادیه این قاره، گفت اروپا برای اینکه قوی‌تر باشد، به ترکیه نیاز دارد. به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» اردوغان در این پیام نوشت: «بزرگترین مانع برای اینکه اتحادیه اروپا به بازیگر جهانی قدرتمندی تبدیل شود، نداشتن بصیرت و صبر استراتژیک است. اتحادیه اروپا به تغییرات ساختاری...