شنبه 15 اردیبهشت 1403

هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم نه تنها مسلمانان بلکه همه آزادیخواهان و جهانیان را آزرده خاطر ساخت

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم نه تنها مسلمانان بلکه همه آزادیخواهان و جهانیان را آزرده خاطر ساخت

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امیرحسین پورحسین، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، با اشاره به هتک حرمت قرآن در سوئد گفت: بار دیگر هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم نه تنها مسلمانان بلکه همه آزادیخواهان و جهانیان را آزرده خاطر ساخت. دشمنان خدا همواره بر عناد و اسلام ستیزی خود مصر بوده اند لکن این سیاست، آورده ای جز شکست برای آنان نداشته است. متن کامل این...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امیرحسین پورحسین، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، با اشاره به هتک حرمت قرآن در سوئد گفت: بار دیگر هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم نه تنها مسلمانان بلکه همه آزادیخواهان و جهانیان را آزرده خاطر ساخت. دشمنان خدا همواره بر عناد و اسلام ستیزی خود مصر بوده اند لکن این سیاست، آورده ای جز شکست برای آنان نداشته است.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یُرِیدُونَ لِیُطفِؤُا نُورَ اللَهِ بِأَفواهِهِم وَ اللَهُ مُتِمُ نُورِهِ وَ لَو کَرِهَ الکافِرُونَ» آنان تصمیم دارند که نور خدا را با دهان‌ها (و سخنان و افتراها) ی خود خاموش کنند، در حالی که خداوند کامل کننده نور خویش است، هرچند کافران ناخشنود باشند. (سوره صف، آیه 8)

بار دیگر هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم نه تنها مسلمانان بلکه همه آزادیخواهان و جهانیان را آزرده خاطر ساخت. دشمنان خدا همواره بر عناد و اسلام ستیزی خود مصر بوده اند لکن این سیاست، آورده ای جز شکست برای آنان نداشته است. همانگونه که در آتش افکندن ابراهیم خلیل الله سبب خاموشی نور خداوند نگردید و یا سربریدن نوزادان بی گناه مانع از ظهور موسی کلیم الله نگشت؛ همان سان که به آتش کشیدن خیمه های حسین بن علی (ع) مانع از گسترش ظلم ستیزی در عالم نگردید، سوزاندن قرآن کریم نیز مانع از گرویدن جهانیان به دین محمد (ص) نخواهد گشت چرا که نور خداوند خاموش شدنی نیست و این معجزه جاوید قرآن کریم است. این توهین ها و حرمت شکنی ها نشان دهنده ی استیصال اسلام ستیزان در برابر منطق محکم اسلام ناب محمدی است و بار دیگر خوی پلید و بشر ستیز و عاری از منطق دشمنان اسلام و دولت های حامی آنان را آشکار کرد. حال آنکه این حرمت شکنی ها نه تنها مانع گرایش به اسلام نشده بلکه بر سرعت گرویدن به اسلام افزوده است و سردمداران غرب باید خود را برای پذیرش کامل شکست استراتژیک در برابر اسلام ناب آماده کنند و سد راه ملت های مغرب زمین برای پیوستن به حقیقت نشوند. عجیب نیست که اسلام ستیزان، این حرمت شکنی را مصداق دموکراسی و آزادی بیان برشمرده و با حمایت قانونی دست به چنین اقدامی زنند؛ چرا که جهانیان به این باور رسیده اند که دموکراسی غربی سرابی بیش نبوده و به تعبیر سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی، دموکراسی در غرب در یک «حاکمیت استبدادی پنهان» صورت بسته است. ما دانشجویان بسیجی جهان اسلام هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم را به شدت محکوم و آن را مصداق بارز خشونت گرایی و نقض حقوق بشر دانسته و از دولت ها و ملت ها خواستاریم تنها بر محکومیت این عمل منحوس بسنده ننمایند بلکه در صدد وضع سازوکاری بر آیند که تکرار اینگونه بی حرمتی ها را برای دشمنان اسلام و حامیان دولتی آنان هزینه زا نموده و بدین ترتیب مانع از تکرار این اعمال قبیح گردند.