دوشنبه 2 مهر 1403

هداوندی: با وجود محدودیت بودجه مدعی صعود به لیگ برتر هستیم

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
هداوندی: با وجود محدودیت بودجه مدعی صعود به لیگ برتر هستیم

مرتضی هداوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شرایط تیم والیبال رازین پلیمر برای حضور در لیگ دسته اول اظهار داشت: در لیگ پیش رو 5-6 تیم هستند که بودجه و هزینه بسیار خوبی داشته‌اند که در کنار آنها ما هم خود را مدعی صعود می‌دانیم.

وی در رابطه با مدعیان لیگ یک والیبال امسال گفت: هنوز بازی‌ها شروع نشده و شناخت کاملی از تیم‌ها وجود ندارد، اما می‌توان گفت تیم‌های گل‌گهر سیرجان، سپاهان اصفهان، مس سونگون، گلفام آمل و صنعتگران امید تیم‌های خوب و مدعی هستند که بودجه خوبی دارند و در نقل‌وانتقالات بازیکنان زیادی را جذب کرده‌اند و در کنار این تیم‌ها عقاب، شهرداری آزادشهر و رازین پلیمر با وجود هزینه کمتر مدعی صعود به لیگ برتر هستند.

سرمربی رازین پلیمر ادامه داد: فلسفه کار ما این هست که بازیکنانی که داریم را محافظت کنیم و رشد دهیم تا به سطوح بالاتر که حقشان است برسند. والیبال را اسم‌ها بازی نمی‌کنند، بلکه کیفیت واقعی بازیکنان، سطح تمرینات و فرهنگ تیمی است که باعث پیروزی می‌شود.

هداوندی گفت: تیم ما در این فصل فقط از 16 بازیکن تشکیل شده که 10 نفر از آنها نوجوانان، جوانان یا امید هستند ولی همگی بازیکنانی سطح بالا، باکیفیت و دارای شخصیت برنده هستند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید مرتضی هداوندی سرمربی تیم والیبال رازین پلیمر والیبال رازین پلیمر رازین پلیمر لیگ دسته اول والیبال این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است