یک‌شنبه 15 مهر 1403

هزینه در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
هزینه در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری است

عزن در جمع نمازگزاران یاسوجی با اشاره به اینکه هزینه در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری است از خیرین خواست تا این سازمان را در کهگیلویه و بویراحمد همراهی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد امروز جمعه 25 شهریورماه پیش از خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج باتسلیت اربعین حسینی گفت: اربعین فریاد یا حسین (ع) و با حسین (ع) بودن است.

حسنعلی عزت خواه با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: 36 هزار دانش آموز مدرک شهادت دریافت کردند و در دانشگاه انقلاب قبول شدند تا استقلال و مردانگی و جمهوری اسلامی ره آورد خون این شهدا باشد، وظیفه داریم اکنون ما به میدان دفاع از خون شهدا بیاییم و سنگر ها را حفظ کنیم. وی با اشاره به اینکه امروز فریاد می زنم که اگر بخواهیم صدای ما به گوش جهانیان برسد باید به آموزش و پرورش برسیم ابراز داشت: ایران قوی از دل آموزش و پرورش می گذرد، اصلی ترین نهاد تفکر و شکل گیری اندیشه هاست. عزت خواه گفت: اگر می خواهیم زندان ها خالی، اقتدار بیشتر و جنایت کمتر شود باید به آموزش و پرورش نگاه مثبتی و توسعه بخشی داشته باشیم چرا که هزینه کردن در آموزش و پرورش سرمایه است. مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: آموزش و پرورش استان در چند ماه اخیر موفقیت های زیادی داشته که به برخی اشاره می‌کنم، کسب رتبه برتر قرآن کشوری، رتبه اول جشنواره الگوهای برتر تدریس، رتبه ممتاز کشوری در نهضت سواد آموزشی، اعزام 5 دانش آموز در تیم ملی هندبال، رتبه جهانی اختراع بزگترین تراشه، کسب کنکور رتبه اول کشور، کسب 22 رتبه زیر 100 در کنکور سراسری، کسب 7 رتبه کشوری در مسابقات قرآن عترت و نماز، دو رتبه کشوری در جشنواره نوجوان سالم، مقام قهرمانی بانوان فرهنگی، دریافت دو طلا و برنز در مسابقات آمادگی جسمانی از جمله این موفقیت ها است. وی با اشاره به آسیب های اجتماعی گفت: آسیب های اجتماعی بلای جان برخی از خانواده ها شده و این آسیب ها یک مانع بزرگ آموزش و پرورش محسوب می شود. عزت خواه اذعان داشت: در آستانه بازگشایی مدارس با مشارکت خود در تربیت دانش آموزان سهیم باشیم، آموزش پرورش بدون مشارکت مردمی به سر منزل نخواهد رسید، استفاده از اولیای خوش فکر و ارتباط با ائمه جمعه از برنامه های مد نظر ماست. وی همچنین گفت: از خیرین انتظار داریم آموزش پرورش را همراهی کنند، آموزش پرورش در تمام نقاط استان با کمترین امکانات عضو دارد اگر تمامی مردم فرهنگ دوست دست در دست هم دهند اصل آموزش پرورش نهادینه می شود و اعتلای فرهنگ اسلامی و بالندگی کشور را خواهیم داشت. مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تحقق اهداف آموزش پرورش و تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی بدون مشارکت مردم امکان پذیر نیست، دانش آموزان در مدارس جشم انتظار این همراهی هستند. انتهای پیام /