جمعه 4 آبان 1403

هشدار نماینده چابهار به دولت درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
هشدار نماینده چابهار به دولت درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان

نماینده چابهار به دولت درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان هشدار داد. نماینده چابهار به دولت درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان هشدار داد. به گزارش عرشه آنلاین، نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر طرحی در خصوص تقسیم استان سیستان و بلوچستان بدون رعایت ملاحظات مردم، نخبگان، دانشمندان و علمای معزز استان محکوم به شکست است.

نماینده چابهار به دولت درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان هشدار داد.

به گزارش عرشه آنلاین، نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر طرحی در خصوص تقسیم استان سیستان و بلوچستان بدون رعایت ملاحظات مردم، نخبگان، دانشمندان و علمای معزز استان محکوم به شکست است.

معین‌الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 صحن مجلس در تذکری تاکید کرد: هر طرحی در خصوص تقسیم استان سیستان و بلوچستان بدون رعایت ملاحظات مردم نخبگان دانشمندان و علمای معزز استان محکوم به شکست است.

وی افزود: هر تلاشی در راستای کمرنگ کردن نام زیبای بلوچستان خطایی نابخشودنی است؛ زاهدان و سراوان و خاش و ایرانشهر و چابهار همگی جزئی لاینفک از نام نامی بلوچستان هستند. اجازه دهید این طرح و اساسنامه سواحل مکران با کار کارشناسی و وقت مکفی بررسی شود نه اینگونه با سراسیمه و شتاب‌زده.

این نماینده مجلس در پایان گفت: از کسانی که در روزهای سخت سیل کنار مردم بودند بی نهایت سپاسگزارم.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

هشدار نماینده چابهار به دولت درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان 2