چهارشنبه 11 مهر 1403

هشدار هواشناسی به البرز / بارش شدید باران و لغزندگی راه‌ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
هشدار هواشناسی به البرز / بارش شدید باران و لغزندگی راه‌ها

اقتصادنیوز: رییس پلیس راه البرز با اشاره به بارش شدید باران در راه‌های این استان گفت: رانندگان باید با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی طولی حرکت کنند تا سبب ایجاد حوادث احتمالی رانندگی نشود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رییس پلیس راه البرز از بارش باران در راه‌های این استان خبرداد و گفت که رانندگان باید با احتیاط بیشتری حرکت کنند.

سرهنگ پیمان کرمی اظهار داشت: اکنون در محورهای ارتباطی این استان به ویژه جاده کرج - چالوس شاهد بارش باران شدید هستیم که سبب لغزندگی سطح محورها شده است.

واکنش پلیس به تخریب موتور سیکلت های مردم / کار پلیس نبود!

وی گفت: به دلیل لغزندگی سطح زمین رانندگان باید با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی طولی حرکت کنند تا سبب ایجاد حوادث احتمالی رانندگی نشود.

کرمی درخصوص وضعیت ترافیک در آزادراه های استان البرز افزود: اکنون ترافیک درخط شمالی آزادراه تهران - کرج در محدوده گرمدره، شهرک جهان نما تا پل کلاک و در ادامه تا پل فردیس سنگین است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین درخط جنوبی آزادراه قزوین - کرج ترافیک در محدوده پل مهرشهر و پل فردیس سنگین گزارش شده است.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مسافران هنگام سفر در جاده ها این استان تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی به ویژه در جاده های کوهستانی همراه داشته باشند.

کرمی افزود: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان سازی ترافیک در جاده های استان البرز مستقر شده اند.

استان البرز دارای یک هزار و 500 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

همچنین بخوانید