دوشنبه 9 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوا، کیفیت هوای پایتخت در وضعیت بسیار ناسالم و روی عدد 223 است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در جنوب کشور و در پی آن احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اداره کل هواشناسی استان تهران آخرین وضعیت هوا را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد و کاهش محسوس دما در این استان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شنبه علاوه بر این مناطق در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در برخی مناطق گردوخاک و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی شده است. شدت بارش‌های...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار برای 15 استان از احتمال آب‌گرفتگی معابر، سیلاب ناگهانی، بالا آمدن آب رودخانه‌ها و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ساعتی قبل تندباد ناگهانی در ساعات اوج گرما، خدمت‌رسانی مواکب به زائران سیدالشهدا (ع) در مرز شلمچه با اختلال مواجه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر‌اساس پیش‌بینی صورت گرفته توسط اداره‌کل هواشناسی استان، این شرایط نامساعد جوی همچنان تا پایان هفته در منطقه سیستان تداوم دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی به روند کاهشی دما اشاره کرد و گفت: در اردبیل، شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، گلستان و خراسان شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وقوع رگبار و رعدوبرق و احتمال تگرگ، رگبار شدید و احتمال جاری شدن سیلاب در برخی از نقاط کشور طی امروز و فردا وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی نسبت به خودداری از برپا کردن چادرهای مسافرتی در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در سفرهای برون‌شهری به‌ویژه در عبور از گردنه‌های کوهستانی، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر هشدار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 15 استان و وزش باد شدید و احتمال رخداد توفان شن در 10 استان هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای 41 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدرضا رحمان نیا به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان مناطق مختلف استان صاف است و فعلاً بارشی پیش بینی نمی شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در اکثر مناطق کشور آسمان صاف بوده و در غرب سواحل دریای خزر افزایش ابر و بارش‌های خفیف پیش‌بینی می‌شود. طی فردا و پنجشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و رگبار پیش‌بینی شده و روز جمعه در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و اردبیل...