یک‌شنبه 8 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه مشرق نیوز

اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به وزش باد شدید تا خیلی شدید و گردوخاک و احتمال رخداد توفان لحظه‌ای در استان هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به وزش باد شدید تا خیلی شدید، تندباد لحظه‌ای و خیزش گردوخاک طی دو روز آینده در استان هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هواشناسی مازندران اعلام کرد: مردم در مازندران، گیلان، گلستان، اردبیل و آذربایجان شرقی از رفتن به ارتفاعات و اتراق در کنار رودخانه‌ها جدا خودداری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی 5 روز آینده اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر از آماده باش امدادگران هلال احمر در پی هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در 6 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی، سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر امدادگران این سازمان در شش استان مذکور را به حالت آماده‌باش درآورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر از آماده‌باش امدادگران هلال احمر در پی هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در 6 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وقوع رگبار باران، رعد و برق، تگرگ، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با خیزش گرد و خاک در برخی نقاط استان‌های نوار شمالی کشور پیش بینی می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آرش نبی‌زاده با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی گیلان طی این مدت اظهار کرد: آسمان استان در این روزها در بیشتر ساعات نیمه ابری تا ابری و به تناوب شاهد بارندگی، وزش باد و کاهش دما در نقاط مختلف است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وقوع ابرناکی و مه آلود شدن در دامنه‌های شمالی البرز با کاهش دید افقی و عمودی همراه است بنابراین احتمال انحراف از مسیر و گم کردن پاکوب وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به احتمال وقوع تندباد لحظه‌ای در این استان هشدار داد و گفت: شهروندان نسبت به استحکام سازه‌های موقت و سست و تابلوهای تبلیغاتی اطمینان حاصل کنند

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس هواشناسی ایلام گفت: دمای هوا امروز در مهران به 49 درجه می‌رسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی تا یکشنبه آینده در برخی استان‌ها خبر داد و با صدور هشدار در این مناطق اعلام کرد: بیشینه دمای هوای کربلا 46 درجه خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی تا یکشنبه آینده در برخی استان‌ها خبر داد و با صدور هشدار در این مناطق اعلام کرد: بیشینه دمای هوای کربلا 46 درجه خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش 4 تا 7 درجه‌ای دمای هوا در شمال و شمال غرب کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 17 استان همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در 13 استان هشدار داد.