یک‌شنبه 8 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هواشناسی با هشدار بارش‌های سیل‌آسا توصیه کرد مردم از توقف و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند .

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم بارش باران در شمال و جنوب کشور و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها خبر داد. رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم بارش باران در شمال و جنوب کشور و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، صادق ضیاییان افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اطلاعات پهنه‌ای بارش سازمان هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌ها در کشور رشد منفی 20.4 درصدی داشته که در استان تهران میزان بارش‌ها 41.1 درصد کاهش یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت هوای تهران را برای پنج روز آینده اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: پیش بینی می شود طی پاییز امسال پدیده ال نینو (پربارشی)، استان را فراگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نیروهای عملیاتی و مدیریت بحران گیلان در وضعیت آماده‌باش 24‌ساعته قرار گرفتند.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل هواشناسی استان تهران ادامه داد: این شرایط تا صبح دوشنبه ادامه خواهد داشت. از سوی دیگر در کشور عراق توده گرد و خاک شکل گرفته که اگر به کشور وارد شود می‌تواند گرد و خاک کشور غلظت بیشتری داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل هواشناسی استان تهران، نسبت به وزش توفان و گرد و غبار در تهران طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر ورود سامانه ناپایدار جوی و احتمال ریزش و سقوط سنگ از مسافران و رانندگان خواست در حاشیه این جاده کوهستانی توقف نکنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر ورود سامانه ناپایدار جوی و احتمال ریزش و سقوط سنگ از مسافران و رانندگان خواست در حاشیه این جاده کوهستانی توقف نکنند.

وب‌گاه الف

فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر ورود سامانه ناپایدار جوی و احتمال ریزش و سقوط سنگ از مسافران و رانندگان خواست در حاشیه این جاده کوهستانی توقف نکنند

خبرگزاری ایرنا

نوشهر - ایرنا - فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر ورود سامانه ناپایدار جوی و احتمال ریزش و سقوط سنگ از مسافران و رانندگان خواست در حاشیه این جاده کوهستانی توقف نکنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با رد باران های سیل آسا گفت: امروز تنها در برخی استان‌ها بارش پیش‌بینی می‌شود؛ ولی به معنای بارندگی سیل‌آسا نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی برای فردا در 18 استان کشور هشدار سطح نارنجی درباره وزش باد شدید و گرد و خاک صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عباس علمداری، کارشناس مسائل اقلیمی گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های مدل‌های جهانی، ایران در سه ماه آینده بارش‌های فرانرمال دارد و افزایش دما نیز پدیده غالب خواهد بود که مجموع این دو گزاره به مفهوم رخداد بارش‌های سیل‌آسا است.

وب‌گاه 55 آنلاین

طوفان در تهران در راه است. هواشناسی از طوفان در تهران خبر داد. در ادامه هشدار هواشناسی را بخوانید.