سه‌شنبه 10 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته سامانه بارشی که در استان لرستان فعال است طی ساعات آتی باعث آبگرفتی معابر و بروز سیل در برخی نقاط خواهد شد. بر همین اساس تمام دستگاه‌های اجرایی استان آمادگی کامل هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاندار لرستان گفت: استان در حالت آماده‌باش است.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به هشدار هواشناسی و بیشتر حجم بارش‌ها در روستاهای جنوب شهرستان پل‌دختر از جمله پاعلم، جلوگیر، چم گزو حاشیه چم مهر نیروهای امدادی و خدمات رسان در حال آماده باش و بازدیدها و بررسی‌ها برای رفع نارسایی‌ها از سوی مسئولان لحظه به لحظه ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فعالیت سامانه بارشی تندری و سرد از امروز چهارشنبه تا جمعه عصر در منطقه البرز مرکزی پیش‌بینی می‌شود که به موجب آن رگبار ساعتی و شدید باران و رعدوبرق، بعضی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک، تگرگ، کاهش دما از 6 تا 8 درجه سانتیگراد همراه خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل هواشناسی استان تهران از کاهش 6 تا 12 درجه‌ای دما در سطح استان از امروز تا جمعه خبر داد و گفت: احتمال یخبندان شبانه سطح زمین در ارتفاعات و آسیب به محصولات کشاورزی وجود داشته که بهتر است مدیریت لازم انجام شود‌.

خبرگزاری مهر

اهواز - معاون مطالعات منابع آب سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان گفت: بر اثر بارندگی شدید دبی رودخانه‌های خوزستان در پایین سدها افزایش می‌یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در سال 1401 موارد مثبت مالاریا استان هرمزگان نسبت به سال 1400 افزایش قابل توجهی داشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان آتش‌نشانی تهران با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر طوفانی شدن برخی از نقاط کشور توصیه‌هایی را ارائه کرد.

خبرگزاری مهر

سازمان آتش‌نشانی تهران با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر طوفانی شدن برخی از نقاط کشور توصیه‌هایی را ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با صدور هشدار سطح قرمز ورود سامانه بارشی از احتمال طغیان رودخانه‌ها و خسارت به زیرساخت‌های خطوط انتقال برق، گاز و آب خبر داد که ورود این سامانه از صبح امروز خواهد بود و تا صبح فردا پنجشنبه ادامه دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران: احتمالا بارش شدید باران در محدوده سولقان، امام زاده داوود و کن خواهیم داشت که مانند سال گذشته منجر به سیل می شود. احتمالا این سیل وارد منطقه 5 و 22 شود چرا که این مناطق در معرض رود دره قرار دارند. احتمالا به درخواست فرمانداری مسیر امام زاده داوود به سمت تهران بسته می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به احتمال وقوع توفان لحظه‌ای و رگبار شدید باران همچنین کاهش دما در تهران هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی از بروز طوفان شن خبر داد و گفت: این طوفان‌ها تا اویل هفته آینده ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: درپی هشدار هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران در این استان‌، نیروهای هلال احمر به حالت آماده باش درآمده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل هواشناسی البرز با اشاره به ورود سامانه بارشی تندری به استان، نسبت به طوفان، وزش باد شدید و کاهش دمای هوا هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: بارش‌های نقطه‌ای ممکن است منجر به بروز سیل و خسارت به این مناطق شود، بنابراین باید همه دستگاه‌ها آمادگی لازم را داشته باشند و امکانات و تجهیزات را در مناطق پرخطر متمرکز کنند.