سه‌شنبه 10 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

هشدار هواشناسی حاکی از بارش قابل توجه‌ای است و در این باره تمام دستگاه های استان برای پیشگیری از خسارت احتمالی سیل در آماده باش هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی کشور نسبت به تشدید بارش در 21 استان و احتمال آبگرفتگی معابر هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی درباره ورود سامانه بارشی جدید به کشور به شهروندان هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

در حالی سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا خبر داده بود که این سازمان با اصلاح پیش بینی قبلی از ورود سامانه بارشی طی روز چهارشنبه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، بارش‌های پراکنده امروز (دوشنبه) در ساعت عصر در نیمه شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی انتظار می‌رود. برای بعد از ظهر فردا (سه شنبه) نیز در استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی، بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان رگبار باران پیش بینی می‌شود. با این حال پدیده غالب آب و هوایی طی امروز و فردا باد‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی صنعت آب گفت: اواخر هفته (چهارشنبه و پنج‌شنبه) سامانه بارشی از غرب وارد کشور می‌شود و هموطنان باید از بستر رودخانه‌ها فاصله بگیرند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام سازمان هواشناسی وضعیت جوی استان طی 5 روز آینده آسمان نیمه ابری تا ابری و تا روز چهارشنبه پدیده غالب در استان وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد نسبتا شدید و خیزش گرد و خاک در 14 استان همچنین تشدید بارش و آسیب به محصولات کشاورزی 15 استان هشدار داد. افزایش ارتفاع موج در جنوب کشور نیز دور از انتظار نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش نیروها با توجه به هشدار هواشناسی ایران نسبت به طوفان، وزش باد شدید و بارش شدید باران در 15 استان هشدار داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در نقاط مختلف کشور و کاهش 8 تا 12 درجه‌ای دما در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل طی امروز خبر داد.

خبرگزاری مهر

فدراسیون کوهنوردی با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح قرمز برای مناطق کوهستانیدر روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از علاقمندان به کوهنوردی خواست از فعالیت های کوهستانی اجتناب کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از بعدازظهر فردا در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان ابرناکی، رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دمای هوا از روز دوشنبه در بیشتر مناطق کشور افزایش نسبی خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناس در خصوص وقوع رگبار و رعد وبرق و وزش باد شدید در سه استان و احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد وبرق و وزش باد شدید در سه استان و احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با اصلاح پیش‌بینی قبلی خود از ورود سامانه بارشی به کشور با تاخیر و طی روز سه‌شنبه هفته جاری و وقوع بارش‌های شدید در 7 استان خبر داد.