سه‌شنبه 10 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه‌ای وضعیت جوی شهرهای پرتردد کشور طی 5 و 6 فروردین را تشریح و اعلام کرد که وضعیت جوی بیشتر این مناطق صاف تا قسمتی ابری خواهد بود. سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه‌ای وضعیت جوی شهرهای پرتردد کشور طی 5 و 6 فروردین را تشریح و اعلام کرد که وضعیت جوی بیشتر این مناطق صاف تا قسمتی ابری خواهد بود. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، آسمان تهران فردا (5 فروردین)...

وب‌گاه عرشه آنلاین

استان البرز در وضعیت هشدار هواشناسی قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در ارتفاعات زاگرس مرکزی، ارتفاعات البرز و ارتفاعات واقع در شمال غرب کشور در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش امدادگران در 12 استان برای بارش شدید باران و برف خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش امدادگران در 12 استان برای بارش شدید باران و برف خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش در 11 استان و وزش باد شدید در 16 استان هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در اکثر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است و تنها در آذربایجان غربی بارش‌های پراکنده روی می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز یکشنبه 6 فروردین خبر داد و اعلام کرد: بارش باران و برف کشور را فرا می‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی سواحل جنوبی این استان در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری مواج و متلاطم است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از تداوم فعالیت سامانه بارشی در نوار شرقی کشور خبر داد و اعلام کرد: سامانه بارشی جدید یکشنبه آینده وارد کشور می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره‌کل هواشناسی خوزستان با پیش‌بینی ورود سامانه بارشی به استان، هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه‌ای وضعیت جوی شهرهای پرتردد کشور طی 3 و 4 فروردین را تشریح و اعلام کرد که وضعیت جوی بیشتر این مناطق نیمه ابری تا ابری خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: بارش‌ها فردا در نواحی شرقی کشور از جمله در خراسان رضوی تشدید خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

رییس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به کاهش محسوس دما در نقاط مختلف کشور از ورود سامانه بارشی از بعد از ظهر شنبه (5 فروردین ماه) خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با دومین روز از فصل بهار، نقاط مختلفی از استان سمنان به دلیل بارش برف سفید پوش شد.

وب‌گاه الف

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به رگبار و رعد و برق، بارش تگرگ، وزش باد شدید موقت در خراسان رضوی و خراسان جنوبی هشدار داد.