سه‌شنبه 10 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انفجار سیلندر گاز پیک‌نیک در یک مهمانپذیر مشهد 6 نفر را مصدوم و راهی مراکز درمانی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، استان‌های تحت تاثیر کولاک برف، کاهش دمای شدید، بارش برف، باران و خیزش گردوخاک در پی هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتمال غرق شدن شناگران و پاره شدن تورهای صیادی براثر وزش باد شدید و افزایش ارتفاع امواج در جنوب کشور هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: هشدار هواشناسی دریایی سطح نارنجی در رابطه با افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع امواج صادر شده است‌.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اداره کل هواشناسی استان تهران ضمن تشریح وضعیت هوا طی چهار روز آینده، نسبت به ناپایداری جوی و رگبار و رعد برق هشدارداد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنر جدید حجاب در استان فارس در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سال 1401 آموزش حضوری در مدارس پس از دو سال وقفه از سر گرفته شد، اما در این میان آلودگی بی‌سابقه هوا، زمستان سخت و مسمومیت دانش‌آموزان تعطیلات زیادی را برای مدارس به همراه داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رضا فلاح، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از وقوع سیل در جیرفت خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران با اشاره به هشدار هواشناسی سطح زرد در استان در توصیف سامانه گرم در استان گفت: از روشن کردن آتش در مراتع و عرصه‌های جنگلی و رها کردن آن، هوادهی خزانه برنج گلخانه و سایر اقدامات پیشگیرانه به شدت پرهیز شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هواشناسی استان تهران درباره بارش باران و برف و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها هشدار داد. نیروهای خدمات شهری با توجه به این هشدار، در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید در نیمه غربی و جنوب استان خبرداد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مطابق پیش‌بینی سازمان هواشناسی، امروز (سه‌شنبه) بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و در نقاط مستعد بارش تگرگ بسیاری نقاط کشور را در بر می‌گیرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

در مناطقی از خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کردستان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان رگبار و رعدوبرق، بارش تگرگ، وزش باد شدید موقت و کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات بارش باران شدید در برخی مناطق کشور با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی ورود سامانه بارشی جدید به کشور و احتمال جاری شدن سیلاب در برخی از استان ها، سازمان هواشناسی هشدار نارنجی صادر کرده است و سازمان هلال احمر هم در حالت آماده باش است.