سه‌شنبه 10 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل هواشناسی البرز از کاهش محسوس دما در این استان و احتمال رعد و برق، بارش تگرگ، وزش باد خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر کل مدیریت بحران استان تهران درخصوص احتمال لغزندگی معابر و جاده‌ها و همچنین کاهش دید در این مدت در محور‌های مواصلاتی استان تهران هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی برودت هوا و بارش برف سنگین، جاده چالوس و آزادراه تهران شمال تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: لحظاتی پیش یک زمین‌لرزه شدید کابل و پاکستان را تکان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی، اعلام کرد که در روز پنجشنبه سوم فروردین ماه رگبار و رعد و برق، بارش تگرگ، وزش باد شدید موقت، در نقاط مرتفع و سردسیر بارش برف و کولاک برف در استان‌های فوق الذکر می‌بارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

صداوسیما نوشت: جاده چالوس مسدود شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به رگبار و رعد و برق، بارش تگرگ، وزش باد شدید موقت در خراسان رضوی و خراسان جنوبی هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از پنجشنبه سوم فروردین ماه تا شنبه پنجم فروردین ماه آسمان تهران، صاف تا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد و از بعد از ظهرشنبه با نفوذ سامانه بارشی دیگر، افزایش ابرناکی و در ارتفاعات گاهی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

توصیه شده است که شهروندان هنگام سفر با خودرو، همراه داشتن تجهیزات لازم و سوخت کافی، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوه‌نوردی را مدنظر قرار دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به رگبار و رعد و برق، بارش تگرگ، وزش باد شدید موقت در خراسان رضوی و خراسان جنوبی هشدار داد.

وب‌گاه عصر ایران

براثر بارش‌ها لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها، در نواحی کوهستانی کولاک برف، صاعقه، رانش زمین و ریزش سنگ در نواحی کوهستانی، خسارت به سازه‌های موقت و خسارت به صنعت کشاورزی وجود خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سه‌شنبه فروردین ماه، در شمال خوزستان، غرب لرستان، کرمانشاه، کردستان، زنجان، شمال قزوین، آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی و اردبیل، برخی مناطق همدان و مرکزی بارش شدت خواهد داشت و رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقتی با احتمال رگبار تگرگ انتظار می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک نیمه‌سنگین و پرحجم از جنوب به شمال محورهای شرق استان تهران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران از اعلام کرد از چهارشنبه تا پنجشنبه کاهش محسوس دما و یخبندان شبانه سطح زمین در ارتفاعات بالادست پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابراعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی و خروجی الگوهای پیش‌یابی عددی، آسمان استان تهران امروز 29 اسفند ماه 1401، قسمتی ابری تا نیمه ابری و همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در دو روز آینده در نیمه غربی کشور و استان‌های واقع در دامنه البرز کاهش محسوس دما خواهیم داشت و روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری در شرق و شمال شرق کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.